掃呢頁CODE去手機

2013年10月25日 星期五

MC Jin:推劇開心到喊? MW,




媽咪姐

MC Jin:推劇開心到喊?

早排鄧萃雯喺加拿大開佈道會,大爆多年來對無綫嘅不滿。早前 MC Jin為一間鬼佬教會做信仰分享,亦自爆推咗唔拍《衝上雲霄Ⅱ》,真係好開心。咦!又多個「性格巨星」?

聽落去先知,原來喺開拍《衝上Ⅱ》嗰陣,撞正佢老婆 Carol喺美國生仔。 MC Jin話:「個人好亂,我知呢個機會好難得,呢套劇一出肯定好勁,但我放唔低老婆同個仔。同 TVB高層、經理人傾咗好耐,最後祈咗好多次禱,都係決定唔拍!因為得唔到平安。你依家問番我有冇後悔或可惜?一啲都冇!」佢仲話原本有機會喺《神鎗狙擊》做謝天華手下,不過最終都推埋,因為要照顧啱啱出世嘅囝囝。

媽咪姐好實際,忍唔住問 MC Jin係咪嫌錢腥?佢就有啲感觸,話父母曾經因為生意失敗,搞到一家人要住喺親戚屋企,過住寄人籬下嘅生活,所以依家好睇重親情。媽咪姐話,同囝囝相處嘅時光的確珍貴,搵奶粉錢都好重要。趁住 TVB青黃不接,「嗱嗱聲」拍番兩套劇,賺錢賺人氣啦。

MC Jin多女撐,離開會場嗰陣,又俾一班妹豬 fans𦧲住影合照。

梁靖琪聽 MC Jin分享,勁感動,喊到豬頭。臨走嗰陣,佢仲攬下 MC Jin,互相鼓勵。

Toby陪喊

雖然推咗兩套劇, MC Jin依然長做長有,最近忙拍新劇《點金勝手》,佢劇中兩位拍檔梁靖琪( Toby)同王君馨都有嚟佈道會撐佢。

04年, MC Jin喺美國 rap界打響名堂兼出碟,可惜處女碟銷量得二萬張,事業直插穀底,幸得老婆 Carol不離不棄支持。

唔拍《衝上Ⅱ》

佈道會上,播放一條關於 MC Jin由出生,到入行、成家立室嘅剪輯片段,當中提到 11年底, MC Jin有幫《衝上雲霄Ⅱ》拍片花供節目巡禮之用,但最終都推咗。

近年信主嘅藝人經常講見證,《忽周》報道過鄧萃雯喺溫哥華鬧爆 TVB,依家到 MC Jin爆喊分享。

MC Jin喺台上講講吓流下男兒淚,佢話冇見喺美國嘅囝囝兩個月,好掛住佢!



鍾意就快D Share啦!