掃呢頁CODE去手機

2013年10月25日 星期五

爭公義全民有 say MW,




句句金

爭公義全民有 say

周日( 20日),啱啱同無綫續約兩年嘅陳國邦,帶埋老婆羅敏莊同女兒陳禛去遊行,自言唔擔心被秋後算賬:我諗我驚個政府仲多過驚 TVB!

講得好!但攞千古大奸臣秦檜同狼英政府比,都「高估」咗秦檜喎。

其他影片

前無綫小生、入行 16年嘅林文龍話:我離開邊間公司都好,從來無流過半滴眼淚。前日我喊咗。我喊係因為我唔知道,香港仲有無明天?

一日冇真普選,應該都唔會有!

無綫出身嘅大導演杜琪峰仗義執言:勤力嘅人係無用嘅?我好反對咁樣,點解政府咁做?政府應該瞭解觀眾需要乜嘢?

咪係,唔該啲高官唔好再講乜嘢〈獅子山下〉精神,唔係籮記都會激到翻生嚟搵你。

前無綫藝員、為港視拍咗一套劇嘅劉玉翠喊住話:師奶都要遊行呀,你見過未呀?我只係為咗屋企人,為咗下一代,為我自己嘅夢!

係呀,我哋師奶都有夢,我哋師奶都要有得轉台,有得揀!

網民金句

Brian Lee:扼殺民意,埋沒創意,還我香港電視。

Winus Wong:以後日子甚麼行政決策,只要阿爺一聲令下,即是行會機密,諗起都好黑暗!!!好心寒!

Chinese Hong Kong:冇錯,今日可以莫須有理由拒絕發牌,明日就可以隨意的改變普選的決定,香港人係唔會任由擺布。

Yan Lam:加油!!有人會認為缺少個電視台係小事,但香港人連電視台 gel選擇權都冇!請問仲係咪小事!!

Ban Tai:唔要雞汁 may,我要王維基。

潘小濤:寧得罪 CY,莫得罪師奶。

其他影片


鍾意就快D Share啦!