掃呢頁CODE去手機

2013年11月13日 星期三

黃日華女阿媽教初露




話曬第一次作性感打扮,黃芷晴口講話着得好舒服、爸爸黃日華亦冇反對,但係活動當日全程唔多自在。

FBI

黃日華女阿媽教初露

HKTV攞唔到牌, FBI都覺得冇癮,老老實實,胡囧同不死珊睇得多點會唔厭?香港電視好多囡囡都好有潛力做 BB,最緊要係新鮮吖嘛!

活動衣着由品牌公關決定,嘉賓陳明恩、薑麗文(左)冇咁好彩抽到支好籤,現場自然俾黃芷晴搶曬鏡。

電視未有得睇住,好在班新女已經有人叫得出名,有啲 job出吓。上星期日本時裝品牌登陸香港,就搵嚟黃日華女黃芷晴、「鬼妹」陳明恩同秦沛女薑麗文做開幕嘉賓,平時斯文密實嘅黃芷晴破天荒透視 deep V上陣,原來好有料到㗎!黃芷晴仲自爆套衫預先畀爸爸黃日華睇過先敢着上身:「爹哋媽咪有睇過,冇話性感,淨係話可愛,仲話我唔經唔覺就長大變咗女人喎!」 FBI八到原來條裙係黃日華老婆梁潔華揀㗎,佢覺得個女已經大個女( 23歲),所以可以試吓性感,高登仔要多謝黃太!

真咪神

其實同場嘅薑麗文先係咪精,微博勁多自拍性感相,唔怪得咁多富二代同男星都同佢拍過拖啦!



鍾意就快D Share啦!