網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年11月14日 星期四

正印直斥馬賽不擇手段:「佢係披住兔皮嘅狐狸。」 馬賽,熱門,M1,




探熱針

正印直斥馬賽不擇手段:「佢係披住兔皮嘅狐狸。」

小三馬賽早前被拍到與 TB富婆汪子琦上海火辣啜爆,擘大眼否認攣情的大話隨即被踢爆。形象插水,無綫第一時間將她收埋洗底;至於三角關係的另一主角,連日來都保持沉默,不過大話精馬賽日前又出招,在微博明寸正印 Laura Lee。

忍無可忍, Laura終於發聲,大爆被指純如白兔的馬賽如何不擇手段,部署埋身搶她的另一半:「佢係披住兔皮嘅狐狸。」

其他影片
極速解凍風騷

攣情被踢爆而被無綫勒令放假兩個月的馬賽,上週搞掂高層樂易玲極速獲解凍,可以繼續接拍汪子琦投資的電影外,又安排出席活動。風騷翻生,馬賽先在微博開腔,以張愛玲金句:「因為懂得,所以慈悲。」並貼上一對情侶熊仔,暗認攣情。粉飾做小三惡行,用慈悲兩字為自己解脫,唔認錯死撐到底。

歪理變真理!遭搶走「男友」的正印 Laura Lee,決定打破沉默,於本週一在微信貼上一張諷刺三人歐遊的圖畫,回贈十二箴言:「白兔外表,慈悲糖衣,內裡藏刀。」

馬賽小三身份呼之欲出。 Laura Lee透過電話向本刊親證外形柔弱的馬賽,實質是「悍匪」一名,為搵機會上位,不擇手段橫刀奪愛。

馬賽暗認

本週日( 11月 10日),匿埋多日的馬賽終在微博,以張愛玲金句及放一對熊啤啤情侶暗認攣情。而熊啤啤正是汪子琦的收藏物。

本月初,馬賽再飛上海與汪子琦癡纏。二人由餐廳嘴到黃浦外灘,甜蜜到爆。返港後她講大話回應攣聞:「傳媒斷章取義,時間證明一切。」結果攣情曝光,時間證明她變攣兼係小三。

放聲氣愛女人

壹:馬賽係你同汪子琦之間嘅第三者?

李:係!難為佢仲可以厚面皮以慈悲形容自己。似乎佢只係對自己慈悲,唔明做人第三者,點解仲講呢啲說話,逼我飲呢杯苦酒,傷害人一啲慚愧都冇。

壹:歐洲三人行之旅,變成引狐入室?

李:呢個旅程令我上咗一課,體會什麼是「披着兔皮的狐狸」。佢處心積慮咁破壞一段關係。喺歐洲之旅中段,我開始發現有啲怪,因為食食吓飯佢忽然講:「我媽咪好擔心我有一日會鍾意女人。」但我見佢仲有男朋友(傳聞中的東莞富家子簡建鋒),佢又俾我睇佢手機入面男友 send俾佢嘅短訊,兩個互稱老公老婆,佢仲話買咗個 Chanel手袋,返去 claim男友錢,所以我無防範。依家當然明白,佢咁講係向汪子琦放聲氣。去到最後羅馬一站,佢忽然打扮得好靚好性感,又趁我行到留喺房休息,就把握時機捉住汪子琦去行街。

打破沉默

在法國,汪子琦把外套給正印 Laura取暖,仍然甜蜜。但馬賽乘歐洲之旅介入後,此情不再。

正印還擊

馬賽一句慈悲開腔,刺激正印 Laura即在微信甫上一張諷刺歐洲行變引狐入室的啜核圖畫,並以十二箴言「白兔外表,慈悲糖衣,內裡藏刀。」還擊。

正印 Laura指馬賽歐遊,連買一杯雪糕都唔會俾錢。相中發現馬賽五官似有執過之嫌。

個半月飛上海五次

原來歐遊時,馬賽仍跟內地有「東莞李嘉誠」之子,「鼎峰集團」太子爺簡建峰拍拖,但攣情爆出後,她即被對方狠飛。

壹:你幾時發現佢哋背住你搭上?

李:係八月尾歐遊完。之後我要即刻飛去美國一星期處理私人事,當時馬賽仲呃我話返重慶探阿媽,但原來佢留喺上海搵汪子琦。之後我返到上海,發現汪子琦手機轉曬密碼,每日 WeChat收成百條訊息不停響,每晚不停有電話打俾佢,我仲發現不停打嚟嗰個原來係馬賽,但當時我仲諗:「唔通佢哋有好多公事要傾!」

以往長假期,汪子琦一定陪我過,但今年十•一國慶,佢話要去香港做嘢,我就開始懷疑。後來我 check到,馬賽喺短短個半月裡面,飛嚟上海五次,一個月有二十日留喺上海。嗰刻我終於 sense到咩事!

香港攤牌

壹:據聞你係飛嚟香港攤牌!

李:我 sense到之後,有質問汪子琦係咪有外遇,個女人係咪馬賽?佢當時死撐話我諗多咗,大家仲嘈交。之後我搵到好多佢哋偷情證據,但呢刻我唔想講係乜嘢。汪子琦之後再去香港搵馬賽,仲喺微信寫咗:「此情只待成追憶。」暗示我哋分手。但其實我同佢未正式分手,於是我去香港同佢哋攤牌。

三個人喺酒店 coffee shop一間包房見面,馬賽一見我,竟然第一句:「我想攬吓你!」當刻我好 shocking!馬賽唔單只好戲,機心仲好重。佢咁做無非想刺激我,等我忍唔住喺汪子琦面前失控,好彩我喺公眾地方可以忍得住。唉……( Laura不禁嘆了口氣)佢知道我有證據,紙包唔住火,就好得戚咁向我承認佢同汪子琦九月已經喺埋一齊。

富家女 Laura,唔單只用情專一,連身上所穿的,都只鍾情 LV。

馬賽介入前,汪子琦跟 Laura經常騷甜蜜照。七月 Laura生日,汪子琦送上祝福並叮囑女友要每天愛她多一點。



馬賽曾跟巨星大孖周志文傳緋聞,當時其正印 CoCo跟 Laura企出嚟鬧爆馬賽係小三。

上海富婆毛玉萍雖是汪子琦表姐,但對表妹與馬賽暗撻一事表示事前全不知情。

四十萬請歐遊

被正印當面踢爆偷情後,馬賽索性脫下一直假裝的純真面具,囂張講數。

李:佢嗰張嘴臉跟歐遊時純真表現完全兩個人。佢好得戚咁同我講:「汪子琦同我一齊好開心,你退出啦。」我反問佢,我點解要放手?佢就話:「佢都唔愛你,仲同佢一齊做咩呀!」嗰刻汪子琦好尷尬,一直冇出聲。

馬賽變臉表現令我好心寒。當日我當佢係朋友,歐洲出發前佢飛嚟上海 join我哋,我仲親自去接機。喺車上佢話覺得我好本事,當我偶像。我見佢有理想,戲又演得幾好,都打算幫佢;點知佢真係戲如人生,先贏取我嘅信任,背後搶我嘅嘢,不擇手段撬走我嘅另一半,為咗令汪子琦俾更多機會佢上位,毀我哋關係。

攤牌只求一個真相。得知一切,包括馬賽真面目後,重創的 Laura Lee翌日便飛返上海。

李:由發現到證實,短短幾日嘅劇變,一時間好難接受,汪子琦擔心我情緒,所以第二日佢陪住我飛返上海。點知馬賽即刻搭一下班機追嚟拑實汪子琦,太恐怖。我做生意見人都唔少,但癲到咁嘅人我真係第一次見,好得人驚,我唯有分手。

壹:有傳歐遊係你出錢,花四十萬請埋馬賽去玩?

李:我可以講,汪子琦同我一齊冇使過我一分一毫。過時過節佢亦有送禮物俾我。(咁馬賽歐遊有冇出過錢?)哈哈,(冷笑兩聲)佢連一杯雪糕都唔會出錢買。

原本樂易玲嬲爆馬賽隱瞞她的攣情,聲言勒令她放假兩個月。但日前她改口風,指馬賽將出席活動,火速解凍。

出埠玩

雖遭公司雪藏,但據知近日馬賽向樂易玲請假一個月出埠玩。

收名牌禮物

壹:汪子琦有喺馬賽身上使錢?

李:我知有。我記番起佢哋撻着初期,佢喺微信 post咗一首歌叫《我不要 Tiffany》,好似話俾人聽佢唔愛物質;但佢梗係唔要 Tiffany啦,因為佢要嘅係卡地亞、 Hermes。(上海啜爆汪子琦的馬賽的確富貴用新 Hermes,回港出席活動時,手上亦戴住卡地亞戒指。)喺歐洲時,佢放聲氣話 Chanel嘅 J12係佢 dream watch,但唔捨得買,之後佢終於 dream comes true。因為早排佢喺微博放咗張戴住呢隻錶,攬住熊公仔影嘅相。

壹:汪子琦同馬賽喺上海啜爆相見光後,你有咩感受?

李:傷心一定有。雖然早知道佢哋關係,但知同睇到係兩回事。睇完條片,感受就係馬賽將自己快樂建築喺別人痛苦身上。由始至終我知佢主動,睇完條片更肯定。馬賽咁狼,汪子琦抵唔住誘惑係人之常情。

壹:點解分手仲可以做朋友?

李:無咗愛情,都有親情。汪子琦有才華,亦係一個大細路。我承認我係脾氣大,嗌交一定有。我同汪子琦一起多年,經歷咗好多嘢,共過患難。我永遠希望佢好,生意上仲可以合作。

壹:你會原諒馬賽嗎?

李:可以咁講,佢冇資格留喺我腦海中,但傷痛係需要時間平復。我今次交代曬一切就夠,我從商,馬賽介入已經打擾我嘅生活,希望之後可以過番平靜生活。

卡地亞情侶戒

跟汪子琦拍拖後,馬賽變得富貴。回港發現手戴卡地亞戒指。

Hermes袋

上海會「情郎」第二日,即收到 Hermes新手袋。

Chanel J12名錶

戴住汪子琦贈送,約值五萬的 Chanel手錶,即拍照放上微博曬。

低調富豪

汪子琦富婆前度 Laura Lee,家族是香港低調富豪,擁有私人飛機、遊艇,在美國出生兼長大的她,一直過着富貴生活,十年前移居上海後,以玩票性質跟汪子琦夾份投資開設娛樂工作室,不過全權交由另一半打理。工作以外,二人經常遊山玩水買名牌,拍住拖歎世界。



鍾意就快D Share啦!