網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年11月14日 星期四

薑麗文陪過夜 賀鄭俊弘足三張 鄭俊弘,姜麗文,薑麗文,M1,




Fred拍拖受無綫施壓,但 30歲生日,兩人也不理太多,低調外出撐枱腳慶祝。

探熱針

薑麗文陪過夜 賀鄭俊弘足三張

鄭俊弘( Fred)憑《星夢傳奇》人氣急彈攞埋冠軍,無綫食住個勢宣布成立「星夢娛樂有限公司」力捧「星夢幫」,雖然要加簽十年經理人長約,但 Fred為圓歌星夢賣身亦在所不計。

十一月十日 30歲生日的 Fred,牛一前夕(九日)先跟歌迷、家人及朋友慶祝,正日就留俾女友薑麗文,兩個拍拖鋸扒歎紅酒,然後孖住返女友位於沙田的香閨過夜,二人世界。

其他影片
圓終極夢想

在《星夢傳奇》奪冠後人氣急升的 Fred身價暴漲,成為不少商場騷及廣告商的搶手貨,已跟無綫簽下十年死約的他,將於本月十五日舉行記者會,正式宣布簽約「星夢娛樂有限公司」旗下,明年推出個人唱片,圓歌星夢想。

「 Fred而家啲工作的確係排山倒海咁嚟,除咗要繼續拍劇,仲有好多商場 event做,聖誕節同元旦已經排好曬工作,啲 plan傾到去情人節檔,都幾誇張㗎。雖然忙,但佢好開心,因為等咗咁多年都係等呢一日,所以就算無綫要佢簽十年,佢只係諗咗一陣就簽,做歌手係佢終極夢想。」 Fred身邊人說。

撐完枱腳後, Fred與薑麗文齊齊打的返回女友於沙田的寓所,過夜繼續慶祝。

Fred對女友很體貼,落車除了為她開門外,還幫女友拿手袋,是位細心的男友。

拍拖有壓力

事業運急轉,相對拍拖時間將愈來愈少,與薑麗文一起兩年的他,近三個月同女友聚少離多,只能靠電話維繫感情。

「 Lesley(薑麗文)都知道 Fred好忙,多咗好多嘢做,加上無綫之前俾過壓力要 Fred低調戀情,冇辦法啦,食得鹹魚抵得渴!」

前途要緊,唯有見少幾面,但講到生日大日子,例外!

每次提起 Fred,薑麗文也會笑得很甜,畢竟二人拍拖兩年,大家共同經歷過不少,男友如今吐氣揚眉,做女友的開心不已。

苦等多年, Fred終於憑參加《星夢傳奇》而得到無綫垂青,將力捧他成新歌手,圓了歌星夢。

Fred與女友慶祝正日,而生日前夕則安排與近百歌迷聚會兼成立歌迷會,與眾同樂。

鋸扒歎紅酒

剛踏入三十歲的 Fred,生日前夕(九日)與過百歌迷聚會,同時成立歌迷會,陪完 fans,再與家人、朋友食飯慶祝,雖然壽星仔事先張揚生日正日想好好休息,其實佳人有約。

本週日(十日),薑麗文下午出席完「新城勁爆頒獎禮 2013記者會」後,返回位於沙田寓所稍作休息,接近晚上七時,才換過另一套衫出動往尖東尖沙咀中心,會合比她早到的 Fred,齊齊到樓上的美國餐廳 Ruths Chris,鋸扒歎紅酒撐枱腳。

生日飯,女友主動埋單請客。離開時,兩人在商場內保持一定距離,行到商場門口, Fred與女友截的士一同返沙田,留在薑麗文香閨過夜。

薑麗文與 Fred拍拖食飯,也會盡量保持距離。

在未奪得《星夢傳奇》冠軍前, Fred已被拍下陪女友薑麗文及其爸爸秦沛下午茶的照片,可見他們關係非淺。



鍾意就快D Share啦!