網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年11月26日 星期二

Whitney高調送禮俾Mia仔女 又挑機?

video


Whitney高調送禮俾Mia仔女 又挑機?

Whitney高調送禮俾Mia仔女 又挑機?

盛女Whitney早前就閃嫁媽模陳靜儀(Mia)嘅前夫莊家傑,兩女隔空互片,Mia係咁喪寸前夫莊家傑,又話「姣婆遇著脂粉客」,結果演變成莊家傑還拖,親撰公開信大爆Mia沒照顧子女、整容隆胸、偷食、講大話同唱衰Whitney呢五宗罪。羅生門事件沒完沒了,最後驚動埋莊老太——即係Mia前奶奶親寫信件力撐Mia,但係呢……原來莊老太係唔識字0架喎!

Mia同翻版Mia——即係Whitney,唔止樣似,仲鍾意埋同一個男人。依家,仲鍾意埋同一對小朋友———其實係Mia同莊家傑所生嘅仔女嚟嘅,依家同莊家傑及Whitney同住,Mia成日都話想湊番對小朋友走。早前Mia貼咗一張抱起疑似Mia囡囡嘅挑機相,囡囡仲好似好黐Whitney咁,搞到兩個「Mia」幾乎又要隔空互片。不過Whitney事後就澄清番嗰個唔係Mia嘅小朋友,息事寧人。

靜咗一排,翻版Mia——sorry,即係Whitney,又開始挑機喇。佢昨日喺網上貼咗一張禮物相,仲打咗段文話:「既然嫁了給你,你的家人就是我的家人,小兒子就快生日了,先買定小禮物跟你慶祝,弟弟生日,姐姐都要禮物,姐姐生日,弟弟都要禮物,所以呢,以後任何一方生日我們都是要買兩份,不然他們會嘈be li ba la........HaHa,好可愛,我妹妹都有一份,想到日後我有孩子的話,就一年要抬16箱玩具咯,haha......溫馨的家不是放錢的地方,是一個放『心』的地方,我會盡力給你們愛和關懷的。」當中講到「家不是放錢的地方,是一個放『心』的地方」,咦,唔知係咪回應緊Mia被指擺低錢俾家人、用嚟照顧一對小朋友呢單嘢呢?

足本收睇《亂噏24》x張家輝;宅男女神謝安琪隆重登場!

周一至周五《亂噏24》約定你:http://bit.ly/appletalk24



鍾意就快D Share啦!