掃呢頁CODE去手機

2013年12月13日 星期五

[忽然1周 959] Juno大牌男友 Juno,麥浚龍,MW,




媽咪姐

Juno大牌男友

呢排 Juno認真愛情事業兩得意,首次執導電影《殭屍》嘅香港票房依家收成 1,700萬,仲有發行商請佢開續集,連王晶、彭浩翔都死跟趕拍殭屍片。

咁威, Juno自然好 happy!早前佢就同翻撻咗半年嘅混血女模戴庚玲( Janine)出席電影活動,順便拍嚇拖。 Janine首先同男友人坐喺戲院頭幾排,等到 Juno做完嘢入場, Janine即回頭望望男友,做慣少爺嘅 Juno就示意女友行去同佢一齊坐。 Janine即刻甜笑話:「真㗎?」確認之後,先滾水淥腳移位。不過媽咪姐見 Juno同女友 Janine傾偈時冧到爆,睇嚟呢位鬼妹仔有望入豪門喎。

卒之 Juno入場,一個眼神就點咗女友移位,男友人就靠邊站。

初頭 Janine同男友人坐,明顯心不在焉,掛住玩電話同 Juno傳情。

終於坐埋一齊, Juno即刻開心曬,兩個人傾到雞啄唔斷。發現媽咪姐後,仲齊齊望鏡冧笑,大大方方, good!



鍾意就快D Share啦!