掃呢頁CODE去手機

2013年12月13日 星期五

[忽然1周 959] 郭富城失威變面走 郭富城,MW,




信心十足

開跑前,「愛將」是全場最熱馬匹,城城同鬼佬高層舉起拇指大讚頂呱呱,信心十足。

媽咪姐

郭富城失威變面走

周日( 8日)下午沙田馬場舉行浪琴盃國際賽事,身為代言人嘅郭富城梗要出席,仲好威咁上台頒獎同選出最突出衣著服裝的女士。

醉翁之意不在酒,城城最在意嘅,係第十場賽事,事關係佢同老友 ChiLam合養嘅愛駒「愛將」出賽,所以特別緊張。「愛將」往績亮麗,差唔多場場贏,係頂頭大熱,最熱嗰陣仲係一賠一,冇肉食。

點知一開閘,「愛將」一直墮後得第五,入大直路雖然衝上二、三位,但最後得個梗頸二。城城表現失望,冇得拉頭馬「嗱嗱聲」走閃人。

好緊張

城城好緊張佢隻愛駒,但一出閘墮後跑第五,開始神色凝重,最終攞唔到冠軍,無得拉頭馬,城城攤曬手同身邊鬼佬苦笑。

城城見「愛將」跑輸,即時冇癮,揦埋面口閃人。



鍾意就快D Share啦!