網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年1月10日 星期五

[忽然1周 963] 李彩華執相要緊 李彩華,MW,




搜機控

李彩華執相要緊

近年轉戰內地搵人仔嘅李彩華( Rain),成日喺網上同中港兩地嘅 fans互動,當然要配埋靚相分享近況。阿 Rain同好多女仔一樣,手機離不開美圖 app,執靚個樣見人。除咗街知巷聞嘅「美圖秀秀」 app,佢早輪仲發現咗個「美妝秀」 app,只要㩒幾個掣,素顏都可以變濃妝。所以話世上無醜嘅女人照片,只因有咗新科技。

電子補妝

Rain放相上網前,多數會將啲相喺「美妝秀」 app加工。「我通常收咗工之後,就會即刻落妝,但有時突然想影相,又冇理由化番成個妝㗎!咪靠呢個 app幫手。加少少胭脂、眼睫毛,睇起嚟都精神啲。但記住個唇唔好咁重手,唔係嘴都厚埋好古怪。」

濃睫毛

眼睫毛的濃密程度可以調校,由 01至 100,悉隨尊便。

弱睫毛

妝前

妝後

除了濃密度, app亦預設了五款睫毛形狀及八款顏色任揀。

發聲聖經

去年尾受浸成為基督徒嘅 Rain,手機內有 5個聖經 apps,佢最常用都係可以發聲嘅「 HOLY BIBLE」。「我每日都有睇聖經嘅習慣,呢個 app好方便,我有時太攰冇精神睇,都可以一按發聲播出嚟。」



鍾意就快D Share啦!