掃呢頁CODE去手機

2014年1月28日 星期二

新歡年輕15年 張曼玉戀Band友 張曼玉,

video


新歡年輕15年 張曼玉戀Band友

張曼玉搭上中英混血band友 玩忘年戀

現年49歲的張曼玉(Maggie)前年跟德籍建築師Ole分手後,昨日被爆與年輕老外發展忘年戀,日前兩人被影到拍拖到淺水灣放狗,十分浪漫,據本報收到消息,Maggie的新歡是前樂隊Audiotraffic主音及結他手Adrian da Silva,中英混血兒,現年只有34歲,足足比Maggie年輕15年。



■49歲的張曼玉被爆跟band仔Adrian發展忘年戀,有愛情滋潤的她越來越後生。資料圖片

曾在理大開騷

有指兩人於大半年前認識,大家都熱愛音樂十分啱key,消息指Maggie最初只當Adrian是普通朋友,後來禁不住對方熱烈的追求攻勢,Maggie再墮愛河發展忘年戀,有指Maggie為了跟男友拉近距離,除了在衣著上棄走熟女look外,樣子亦越變越青春出現蘋果肌硬膠,Maggie還會為男友下廚,享受甜蜜二人世界。

Audiotraffic曾於08年在理工大學開騷,圈中好友何超儀、尹子維、吳雨霏、原子鏸都有捧場,樂隊又曾為何超儀、許懷欣的音樂會夾band,Audiotraffic另一成員Don是衞詩舊愛,現樂隊已拆夥。LMF成員Kevin接受本報電話訪問說:「我識佢(Adrian),以前有夾過band出騷,大家係band友。」知否Adrian跟Maggie拍拖?Kevin說:「真係唔知,各有各忙好耐冇見,以前都冇見過佢嘅女友。」問Adrian是否仍有玩音樂?他說:「有時見佢表演,佢唱歌好好聽,為人好nice,幽默風趣。」Adrian是否有錢仔?他說:「呢啲真係唔知。」

採訪:皓騫



■現年34歲的Adrian(右)是前樂隊Audiotraffic成員,08年出碟開記者會獲黃貫中(中)撐場。資料圖片



■張曼玉前年跟德籍建築師Ole分手。資料圖片



鍾意就快D Share啦!