掃呢頁CODE去手機

2014年1月17日 星期五

陳豪幫Aimee穀奶試味面都紅 陳豪,BKD_S,




新手媽媽陳茵媺(Aimee)與諸葛紫岐又再黐埋,昨日不約而同出席產後首次接騷吸金!穀奶現身的Aimee,騷價更飆升至逾50萬,難怪心情靚爆暢談餵人奶、湊仔點滴!稱太太為「Queen」的陳豪被問到有否試奶,即「面都紅曬」笑說:「唔話畀你知!」

陳豪被問有否為人奶試味,即刻面紅「唔話你聽」!

Aimee產後火速收身,回復尖面兼手臂變幼,肚腩亦Say Goodbye!

產後脹爆

Aimee月前產後離開醫院,身形仍脹蔔蔔。

由工作人員扶落台的Aimee,側身盡顯穀奶效果。

Aimee獲贈名錶,笑言等兒子長大後送給他。

去年12月4日榮升媽媽的陳茵媺(Aimee),坐月湊仔個多月後昨午復出,擔任鐘錶品牌Longines旗艦店開幕嘉賓。Aimee騷價憑子貴,酬勞飆升逾50萬元,比平日高出3倍。據知,早前有個別品牌想邀請陳氏夫妻檔,但Aimee最終以今次活動復出,成功率先搶頭啖湯!雖然只是產後個多月,但見她已回復面尖尖,身形亦如以往Fit爆,穿上黑白長裙雖未見低胸,但從側面看亦盡顯穀奶的澎湃效果!

喊聲高八度

全程被讚的Aimee心情靚爆,笑笑口透露正在餵哺人奶:「其實冇咩點去收身,因為餵緊全人奶,最緊要將最好嘅營養畀BB!」問到有否飲魚湯穀奶?她冧爆讚老公陳豪(阿Mo)日日貼心煲湯:「飲埋紅棗、冬蟲草、花膠湯,日日都有煲畀我。」她還透露因未能全天候湊實BB,但雪定足夠人奶存貨,讓兒子可準時每隔2個半小時有奶飲,亦有意舉行百日宴。

台上祝酒時,Aimee只高舉酒杯拍照及與同場嘉賓碰杯,未有淺嘗,滴酒不沾,皆因全為兒子:「一啖都唔得!畀咗BB搞到佢Wing Wing哋點算?」她坦言作為新手媽媽,湊BB前做足資料搜集,又大讚阿Mo這位廿四孝爸爸:「佢好叻,係一個好爸爸,半夜餵奶都會陪我一齊起身,好珍惜大家一齊經歷嘅呢段日子。」談到兒子的性格,有子萬事足的Aimee讚乖巧之餘,更踢爆喊時似足歌劇歌手:「佢一喊就最高音,唔使經過低音!佢個樣每日都有變化,我哋兩個都似!」

兩人原本為兒子改英文名為Aiden,但Aimee昨日表示英文名已更新為「Aiden Joshua」,透露與宗教有關,但中文名仍心大心細未諗定:「有幾個Idea,我覺得中文名係父母畀BB嘅禮物,所以要花啲時間去諗。」她並再次澄清上月入院只是發燒,而非所指的下體出血。

好價續無綫

另一邊廂,阿Mo昨晚Chok爆出席手機發布會,透露與Aimee是「接更」湊BB,但有工作需要亦會夾期齊齊出席活動。提到老婆讚識煲湯,阿Mo亦讚番Aimee:「有啲嘢盡量做番,佢都係好媽媽,依家見識到。」問到湊BB時有否率先試人奶,他即「面都紅曬」地說:「唔話畀你知!但餵奶嗰陣會滴手背試溫,要細心唔可以有差錯。」此外,阿Mo透露已續約無綫,雖未透露年期,但指新人工是「開心滿意價」,並澄清早前並非「拜觀音」,只是還太歲。

陳豪被問有否為人奶試味,即刻面紅「唔話你聽」!

Aimee產後火速收身,回復尖面兼手臂變幼,肚腩亦Say Goodbye!

產後脹爆

Aimee月前產後離開醫院,身形仍脹蔔蔔。

由工作人員扶落台的Aimee,側身盡顯穀奶效果。

Aimee獲贈名錶,笑言等兒子長大後送給他。



鍾意就快D Share啦!