掃呢頁CODE去手機

2014年1月15日 星期三

吳鎮宇恐嚇導演 鎮宇,吳鎮宇,




吳鎮宇恐嚇導演



■吳鎮宇(右)的長髮造型被指似《蓋世英雄》古玉樓一角。

吳鎮宇、任達華和譚耀文等昨日到馬鞍山為新片《衝鋒車》進行開鏡拜神儀式,眾人以片中造型現身,扮演賊人的鎮宇和任達華均戴上假髮,鎮宇似足當年《蓋世英雄》的古玉樓角色,十分搞笑。鎮宇表示早前聲沙沙,為了連貫劇情,他笑言正向導演申請重拍:「同新導演唔熟,要恐嚇佢。」對於他會簽港視拍劇,他就否認港視有接觸自己。

任達華為此片特意留鬍鬚,他自爆妻女都拒絕與他親吻:「我有一星期冇錫個女,太太都有成個月冇錫,個女見到我都say no,之前見我造型都笑我、 奚落我。」片中他們都會講粗口,他更爆鎮宇好好火。

採訪:王連連

攝影:陳順禎



■任達華自爆留了鬍鬚,遭妻女拒絕親吻。



逢周五隨《蘋果日報》附送嘅時尚美容雜誌《add》雖然早已派完;

拎唔到書嘅朋友,可以上番《add》嘅官網 http://add.appledaily.com 睇番足本網上版,除咗有專訪外,仲有好多時裝靚嘢睇!



鍾意就快D Share啦!