掃呢頁CODE去手機

2014年1月15日 星期三

[FACE 347] 陳庭欣總理欽點升呢 MF,




家燕姐經驗豐富,阿 Bob轉數夠高,陳庭欣被總理欽點拍住二人做主持,真係明益佢。

FBI

陳庭欣總理欽點升呢

TVB人才愈走愈多,不過逢親大騷都仲有 DoDo、阿叻等頂住。前排舉行嘅仁濟騷就明顯弱咗啲,得陳芷菁、阿 Bob同薛家燕撐住,而最奇怪係冇乜主持經驗嘅陳庭欣都有份做司儀!

FBI八到,原本陳庭欣今年只係負責做接線生位置嘅間場司儀,但突然有個神秘總理親自欽點陳庭欣做主位司儀,搞到 TVB焗住升佢呢!陳庭欣點都唔肯認有總理關照,「我做咩位都係收一個騷錢,亦冇聽過有總理欽點我。」冇富貴朋友照住但又有錢開餐廳,佢又解釋話自己只係小股東,「其實我得好少股份,爸爸先係大份!」不過 FBI查過,陳庭欣根本冇股份,而疑似陳爸爸只佔細份,究竟呢位港姐冠軍邊句真邊句假?

餐廳開張,緋聞男友翟威廉(前排中)都有到場,但陳庭欣都係唔肯認拍拖。

餐廳共有 5個股東,其中疑似陳庭欣爸爸嘅陳滿強佔最細份,至於話自己佔細份嘅陳庭欣就冇份。



鍾意就快D Share啦!