網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年1月6日 星期一

G.E.M.揮低蒼井空 封百度美女No.1 G.E.M.,鄧紫棋,

video


網事力場:G.E.M.揮低蒼井空 封百度美女No.1

G.E.M.揮低蒼井空 允兒 封百度美女No.1

鄧紫棋(G.E.M.)參加湖南衛視唱歌比賽節目《我是歌手2》,雖然喺首集排第5墊底陪襯內地星,但佢憑歌喉同靚樣喺內地一夜成名,噚日百度風雲榜女歌手同美女榜十大排名,G.E.M.連霸兩榜第一位,美女榜排名力壓第2蒼井空、第3樸信惠、第6林允兒同第10楊冪;歌手榜則撼低排第2、在《我是歌手2》中力壓她的羅琦,可謂吐氣揚眉;第3是少女時代、第9是梅艷芳。



■G.E.M.雖然喺《我是歌手2》墊底陪襯內地星,但依然憑唱功同靚樣喺內地一夜成名。資料圖片



「受寵若驚」

G.E.M.噚日喺微博興奮留言:「嘩!受寵若驚!謝謝各位給我的支持和愛,太感人啦。」G.E.M.仲讚《我》其他6位參賽歌手:「前輩都威風凜凜很有氣勢,怎麼我那麼像沒睡醒?還是講話到一半?還是吃了一顆很燙的魚蛋?」喺首集比賽排第6、輸畀G.E.M.嘅張宇幽默回應:「魚蛋?那也行啦。我出道到現在,他們都說我是含著滷蛋在唱歌的。所以我們可以組個團體叫做:蛋蛋的幸福。哈哈!」



■G.E.M.喺噚日百度美女榜和女歌手(右圖)榜中都排第1。



至於包尾排第7嘅周筆暢被網友勁彈:「造型醜到無法忍受。」佢喺微博話:「我已經特派殺手,可惜化妝師逃到國外,看來我要動用國際刑警了。」



■張宇喺首集《我是歌手2》排第6,自嘲出道至今都俾人話似「含著滷蛋在唱歌」。



■宅男女神蒼井空竟不敵G.E.M.,排美女榜第二名。資料圖片



逢周五隨《蘋果日報》附送嘅時尚美容雜誌《add》雖然早已派完;

拎唔到書嘅朋友,可以上番《add》嘅官網 http://add.appledaily.com 睇番足本網上版,除咗有專訪外,仲有好多時裝靚嘢睇!



鍾意就快D Share啦!