網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年2月25日 星期二

周慧敏相隔17年再出碟 未收到基仔婚訊 周慧敏,




周慧敏相隔17年再出碟 未收到基仔婚訊

2014-02-24 22:39:00



今晚英皇春茗晚會上,出現咗一位特別嘉賓,要由容祖兒及古巨基介紹呢位嘉賓上台,祖兒先話:「我哋都係女仔,係靚嗰隻。」基仔就話:「你哋都係女神。」祖兒再講:「我哋著起宮廷服,大家身材都好好。」基仔聞言笑指:「見仁見智啦﹗」之後身穿粉紅色one piece裙嘅周慧敏(Vivian)靚爆出場,基仔賣口乖話 :「女神中嘅女神,玉女掌門人。」

Vivian將與英皇唱片合作推出福音碟,司儀洪傑又問Vivian想唔想同其他歌手合作?佢話:「希望大家畀多啲意見我。」祖兒就話:「你隨時打畀我,當自己屋企。」

原來Vivian自從1997年後,到0依家都冇出過新碟,佢唯一想出嘅係福音碟,希望為佢信仰做番一件事。而今次促成合作,係多得基仔拉攏,基仔話識咗Vivian好耐,知佢有呢個構思,所以幫佢傾。

而Vivian受訪時表示一直有留意邊間唱片公司有出福音碟嘅經驗,亦同經理人Lorraine傾過,加上英皇有唔少基督教歌手,亦有好多老拍檔,Vivian希望今年內完成project,會以流行曲式為主。

問到係咪見到鄭秀文唱福音碟,可以搞到咁大眾化而引起興趣?Vivian表示:「好多基督徒藝人都會係肢體互相造就,佢(Sammi)都有祝福我。」

咁會唔會搵老公倪震填詞?佢話:「佢唔熟音樂,唔打搞佢,到我寫歌詞時,會搵佢畀意見。」

基仔同Lorraine屢爆婚訊,問Vivian有冇收到風?佢話:「自己未有收到任何邀請,自己唔八卦,如果佢哋主動講我先會知,若果真係發生件事(指結婚),我會非常開心,因為我暗地裡期待咗好耐。」另外,Vivian亦表示近日有陪老公追睇《來自星星的你》,Vivian表示作為藝人都要了解下呢部熱爆韓劇,佢大讚該劇可以去到咁高水平。



不過Vivian就話未收到基仔結婚消息。



周慧敏相隔17年再出碟,今次同英皇合作出福音碟,並由好友古巨基負責拉攏。(攝影:陳順禎﹑陳慧安)



古巨基再傳婚訊,周慧敏就暗地裡替對方歡喜。



好靚呀﹗



鍾意就快D Share啦!