掃呢頁CODE去手機

2014年2月5日 星期三

[FACE 350] 馬蹄露合唱〈 Lady GaGa〉 冼灝英:多啲瓣數撈! BKD_S,MF,




上年 HKTV不獲發牌,幸好冼灝英師傅仍能靠教拳和教功夫維持收入,不過演藝始終是他最大興趣:「唱埋歌咪多啲嘢做囉!」

搜尋氣

馬蹄露合唱〈 Lady GaGa〉 冼灝英:多啲瓣數撈!

46歲馬蹄露最近變身 Lady GaGa,與冼灝英合唱洗腦歌〈 Lady GaGa〉,多個誇張造型引起網友熱烈討論, 56歲冼師傅識唱歌更令人意想不到。

這次更是 TVB人和 HKTV人的世紀 crossover,已經過檔王維基電視台的冼灝英就覺得,新時代應無分彼此,多啲 crossover至係大勢所趨。

其他影片

我同馬蹄露係屬同一個經理人(陳貝蒂、惠天賜前妻),希望我哋多啲人留意,有多啲瓣數撈,例如拍廣告或者登台咁,所以拍呢個 MV,首歌係講兩代溝通問題,馬蹄露扮 Lady GaGa、我扮嚴肅嗲哋,我不嬲硬漢子咪試嚇囉,錄咗 3、 4次就 ok喇!

馬蹄露有 6個造型,嘩佢好有心㗎!自己試妝試衫到淩晨,仲 send相畀經理人過目,又自己去搵衫;雖然有網友話佢似邵音音,但都有人話佢似官恩娜吖,有彈有讚即係有人睇咪得囉!

馬蹄露為扮 Lady GaGa大量造型,花了幾個小時化妝,可惜被網友批評似邵音音。

其實我 3年前返國內做節目,有唱片公司搵我錄鈴聲,錄咗 3隻歌,之後話想拍埋 MV,就拍咗一隻〈最後的溫柔〉。嚟緊我會出隻獨唱歌添,但經理人未講係咩歌,好似馬蹄露咁鬼馬得意都好,但最緊要出嚟睇得舒服。

由細到大都冇諗過向歌手方面發展,隨緣啦!我唱歌普普通通,有待觀眾評價;反而馬蹄露新秀出身( 88年新秀、金獎譚耀文),又係 DJ,起碼花過工夫落去啦!

我係 HKTV藝員約,離開咗 TVB兩年,馬蹄露係無綫人,今次呢個 MV有冇得喺 TVB播我冇理咁多,其實觀眾同我哋都想有 crossover,第日我都想係咁,只要係好嘅製作就可以啦,電視業要多啲衝擊,點解日、韓劇會吸引?呢個時代應該要進步啦!呢隻歌係講代溝問題,我有兩個仔,一個 18一個 21歲,我係開通爹哋,𠵱家讀書辛苦,唔會畀太多壓力佢哋,唔會將自己做唔到嘅嘢迫個仔做!以前啲人一定要結婚生仔,𠵱家你自己決定,要自己去承擔,生仔出嚟要養佢個喎!係咪?

冼灝英與馬蹄露雖然不同電視台,但屬同一經理人公司,在 MV中更有同門新人 Alex Kwok(小圖)負責編曲兼 rap一小段,可以話係曬冷 MV。

冼師傅 3年前唱過原創歌〈最後的溫柔〉,點擊率有成 34萬,威過唔少歌手。



鍾意就快D Share啦!