掃呢頁CODE去手機

2014年2月5日 星期三

[FACE 350] 人夾人 星夢大迷信 蕭正楠生肖唔夾 出碟撻 Q 蕭正楠,MF,




出碟被暫停,據聞蕭正楠向公司要求,希望接多些內地商演,始終拍劇收入有限。

真面目

人夾人 星夢大迷信 蕭正楠生肖唔夾 出碟撻 Q

近年無綫小生花旦大量流失, 08年回流香港嘅蕭正楠靠《巨輪》羅威信一角成功奠定小生位,捱咗咁多年,在新劇《師奶 madam》終於坐正。

據知 39歲的蕭正楠飽受女友何傲芝家人施壓,為求搵銀結婚,唱歌出身的他,希望重返樂壇,登台騷錢更吃香。據知,「星煥」與無綫合併的「星夢」揸弗人何哲圖 Herman,曾點名要簽蕭正楠出碟,可惜臨簽約,篤信風水命理的 Herman,發現對方生肖相沖而取消出碟計劃。蕭正楠想重返樂壇,唔知 Paco有冇興趣?

去年 11月,星煥唱片公司同無綫合併成立「星夢娛樂有限公司」,何哲圖( Herman)擔任行政總裁。蕭正楠事業重回正軌,身為親生仔當然希望爭取再次出碟。

02年,唱歌入行做歌星仔的蕭正楠,原屬李澤楷旗下、由李進揸弗的大國文化,因他在勁歌頒獎禮中一句「邪不能勝正」,加上騎呢「雪雪雪」廣告,唱歌事業急停,更要避走內地洗底,事隔多年捲土重來,先後拍過《法證先鋒 III》、《當旺爸爸》、《天梯》、《巨輪》,成功逐級上。

儲錢結婚

重返無綫後,蕭正楠參演的電視劇集中,《當旺爸爸》、《仁心解碼 II》和《神探高倫布》的主題曲都由他主唱,去年和陳展鵬合唱的〈巨輪〉,更帶挈兩人唔少內地登台騷。蕭正楠食住上,爭取出碟機會,一方面要儲錢結婚,應付女友家人要求、另一方面圓自己心願,可惜最終都未能成事。

「 Herman(何哲圖)份人一向都好迷信,試過規定旗下嘅歌手要著藍色衫出席活動。 Edwin(蕭正楠)有同「星夢」傾過合作,但 Edwin生肖屬蛇,風水師傅話同 Herman唔夾,好易有拗撬,所以合作最終都告吹。」消息人士說。

拍攝當日蕭正楠抱恙在身,連從 3米高天橋跳落地仍要親身上陣,事後仲擦損手掌(小圖),認真搏命!

《師奶 madam》有好多打鬥場面,飾演警察的蕭正楠,雖然沒有功夫底子,但都搏到盡。

蕭正楠於 02年出道,當時簽約李澤楷旗下的「大國文化」,出過 5隻專輯。

蕭正楠和趙永洪拍攝動作場面,一律親身上陣,反而翠如 BB,即使拍簡單動作,都有女替身(左)預備,待遇差天共地。

錫曬黃翠如

早前,蕭正楠、黃翠如和趙永洪在尖沙咀為《師奶 madam》開工。飾演警察的蕭正楠和翠如 BB,聯手包抄飾演放貴利的趙永洪,三人在街上追逐,貴為無綫新寵的翠如 BB尊享待遇,所有危險場口一律由替身頂上;反而 Edwin和趙永洪就要親身上陣,其中一幕天橋追逐戰,兩人仲要從三米高的天橋跳落地下,連日趕戲捱病的蕭正楠惟有頂硬上,結果都擦傷手掌。

趁未埋位,本刊記者上前問蕭正楠有關出碟一事,他說:「自己𠵱家主力拍劇,唱歌同出碟都係等公司安排!(同 Herman生肖相沖,所以合作唔成?) Herman都好錫我,嚟緊仲會幫我同展鵬搞個迷你音樂會,不過時間同地方仲未知。」上週三( 29日),本刊致電 Herman,他說:「有見過面,有傾過音樂方面嘅嘢!(生肖唔夾?)完全冇啲咁嘅事。(有傾過出碟?)呢啲假設性問題唔答。」

女友家人施壓,蕭正楠為箍實戀情,劇接劇之餘,仲返大陸賺人仔,上月拍住胡杏兒出席彿山商場開幕。

蕭正楠在 02年勁歌頒獎禮,打敗同年勁敵麥浚龍獲得男新人金獎,但衰多口講咗句「邪不能勝正」,結果形象大受打擊,更要避走內地。

《蘋果日報》圖片

旗下冇「蛇」

Herman一向篤信命理,萬大事都會搵風水師傅批算後才作決定,例如生肖屬蛇的人會與 Herman相沖,做事會多阻滯,所以屬蛇的人通常不會簽為旗下歌手,而蛇仔蕭正楠雖然唱功不錯,但都不能打破 Herman的迷信格局,出碟冇望!

生肖屬鼠的鍾嘉欣,最深得 Herman痛錫,當年 Herman由 Neway轉到星煥,都帶住鍾嘉欣。

生肖屬龍的許廷鏗,得到 Herman重用,是全公司最賺錢歌手,去年 12月仲成功舉行個人首個演唱會。

「星夢幫」鄭俊弘生肖屬豬,據知外國讀書的 Fred唔信風水,第一次與 Herman見面,被問生肖、時辰等問題問到口啞啞。

「星夢幫」王君馨生肖屬虎,雖然《星夢傳奇》三甲不入,勝在與 Herman生肖最夾,成功成為旗下歌手。

Herman曾要求旗下歌手的服飾以藍色為主;就連辦公室枱頭號碼都有嚴格規定,一律要用指定號碼。



鍾意就快D Share啦!