掃呢頁CODE去手機

2014年3月28日 星期五

[忽然1周 974] 譚玉瑛姐姐慳自己錫長輩 譚玉瑛,MW,




當日衣著十分平民嘅譚玉瑛同兩個長輩分道揚鑣之後,十分慳家咁搭地鐵歸家。冇錯,今時今日真係要慳番個錢,下個月就出十分一糧呀,陰功。

媽咪姐

譚玉瑛姐姐慳自己錫長輩

本來有競爭先有進步,但王維基嘅 HKTV不斷被打壓,開台不成,旗下員工猶如「等死」。見對手「胎死腹中」,大台不單冇進步,仲欺壓旗下員工。近日,就逼香港人睇住佢成長、做咗 32年兒童節目嘅譚玉瑛姐姐出局!要佢轉做以兼職形式出糧嘅「兒童顧問」,人工起碼 cut一大半。最令人心痛嘅係,為生活, 50歲嘅譚玉瑛姐姐被迫無奈接受,好彩佢仲堅強面對。日前,媽咪姐就喺銅鑼灣撞到佢陪住兩個長輩喺老三陽「掃貨」,逗留咗成半粒鐘。據海味舖店員透露,佢哋掃咗成千幾蚊金華火腿,由譚玉瑛姐姐埋單,跟住佢自己就逼地鐵。唉,譚玉瑛姐姐真係好孝順,唔通真係人善被人欺?

銅鑼灣掃貨

啱啱掃完金華火腿嘅譚玉瑛姐姐睇嚟意猶未盡,對住啲海味仲流露依依不捨嘅眼神。

《 430穿梭機》時代,曾華倩、張國強同周星馳都曾經係佢嘅拍檔。譚玉瑛姐姐諗住出書,星爺仲會寫序㖭!



鍾意就快D Share啦!