掃呢頁CODE去手機

2014年3月31日 星期一

陀B長腳蟹出門遇冰雹 萬能Key E神又出動 E神,呂慧儀,長腳蟹,EASON,

video


陀B長腳蟹出門遇冰雹 萬能Key E神又出動

陀B長腳蟹出門遇冰雹 萬能Key E神又出動

噚晚閃電處處、冰雹處處、危險處處,唔少藝人仲喺街,當中包括長腳蟹、美棋BB、張紋嘉(Crystal)等。雖然美棋BB話好驚:「我咁大個女,最驚最驚一定係呢程車。」不過都冇阻佢拍攝嘅心情,BB就拍咗一段行車時嘅街景並上載到facebook。長腳蟹都有拍片的,並寫道:「本來想出去食個飯,諗來諗去兜來兜去都諗唔到食乜好,結果同朋友仔在家吃,因為街上太危險了!」梗係危險喇!話曬依家粗身大細,陀住蟹籽有冰雹就快啲留喺安全地方呀!

不過黃榕就唔識驚,噚晚又一城慘變「又一穿水濂洞」,仲話:「有冇人有興趣去又一城玩水呀?」榕姨姨果然夠膽色,咁危險都叫人出去玩!但亦有人躺著也中槍,嗰個咪就係萬能Key E神囉!又被改圖,caption分別係,「如果要睇水舞間,我會去又一城,既環保又快捷。」同「如果只是落冰雹,可以立即收集來沖凍飲,既環保又快捷。」今次真係被抽到乾曬喇!



鍾意就快D Share啦!