掃呢頁CODE去手機

2014年3月31日 星期一

Eason俾發展局「擺上枱」 sosad! Eason,陳奕迅,




「Don't」字幾多個t? Eason同範國威爭做萬能key

2014-03-31 22:26:00



自從為WWF「影」咗張相……呼籲大家使用公共交通工具,環保啲,愛地球多啲,但就因為KEY圖嗰個太「求其」,令Eason臂彎內則兩撻「白地」都現埋出嚟,令Eason慘變「萬能key」,由港鐵到太空艙,都見到Eason連白地。

噚晚香港同鄰近地區都經歷咗風雨飄搖嘅一夜,Eason亦難逃一key,俾人key咗落又一城呼籲大家去嗰度睇水舞間,真箇是苦中作樂。勢估唔到,就連政府公共機構——發展局嘅FB,都抽Eason水,將佢嗰張「連白地」嘅相漫畫化,用嚟呼籲大家天氣惡劣遠離危險斜坡,成張改圖跟足WWF嗰張,仲用埋「你懂的..」,跟足網民潮語,「與時並進」,只係可憐Eason又「中槍」了……亦有網民質疑呢張「二次創作」係政府自打嘴巴,yes,冇錯,就係陳鑑林呢句:「你有本事就自己創作,為何要搞人家的照片?」

政府一方面「聲稱」鼓勵創意工業,但之前又唔肯豁免「戲仿」、「諷刺」等二次創作手法,想用網絡廿三條限制網民創作自由。雖然依家話可以啫,但今次呢張Eason惡搞圖,又算唔算自打嘴巴?

講開政府,今日FB瘋傳一張政府嘅道路安全提示,溫馨提示大家,開車前咪飲,不過……唔知係冇校對,定係寫呢個廣告嘅人飲咗酒嚟,「Don't」,後面多咗個「t」。有網民笑言:「means don't don't drive = drive」,即係負負得正?亦有網民笑言多個「t」係加強語氣之用。

不過呢,Eason呢個萬能key,睇嚟可以休息一下,因為有佢……咖喱飯——範國威今日頂咗佢個位。佢個fb今日貼咗「張範國威議員試用滑板場,技巧明顯不足。」不解釋,自己睇圖。





噚晚惡搞圖瘋傳…







範國威fb原圖。



網民改圖



網民改圖



網民改圖



網民改圖



二合一。



不解釋。



範國威fb原圖。



鍾意就快D Share啦!