掃呢頁CODE去手機

2014年3月31日 星期一

汪峰再現身賭場玩啤牌 女友章子怡陪伴在側 汪峰,章子怡,子怡,




汪峰再現身賭場玩啤牌 女友章子怡陪伴在側

2014-03-31 14:43:00



汪峰再被發現喺澳門賭場,今次就多咗女友章子怡在旁陪住佢。(互聯網圖片)

章子怡日前喺澳門出席亞洲電影大獎,並憑《一代宗師》奪第八個影後殊榮,不過當晚就唔見子怡男友汪峰喎,原來當晚佢去咗賭場。

有人網傳當晚汪峰單獨現身澳門永利賭場,仲戴黑超刻意扮低調,有指當時佢玩緊百家樂,仲要坐大枱,面前成堆籌碼,憑目測應該起碼每個過五千蚊,換言之,每注起碼五千。

唔知係咪賭開有條癮,今日網上再瘋傳子怡及汪峰拍住拖現身澳門賭場,相片中汪峰戴住頂帽,坐喺賭枱前,上次就被拍到玩百家樂,今次就被發現玩啤牌,汪峰好聚精會神咁睇住手中啲牌,至於子怡就陪伴在側,佢戴住口罩喺度睇住男友玩,唔知最後有冇斬獲呢?不過都係嗰句,小賭可以怡情....



呢張係日前汪峰去永利賭場玩百家樂。(互聯網圖片)



當日好似贏唔少啵。(互聯網圖片)



(互聯網圖片)



鍾意就快D Share啦!