掃呢頁CODE去手機

2014年3月12日 星期三

【電視風雲】港視停拍劇 曾志偉今次佢都好,起碼冇炒人 志偉,港視,曾志偉,




【電視風雲】港視停拍劇 曾志偉:今次佢都好,起碼冇炒人

2014-03-12 14:53:00



(左 攝影: 陳俊強)

曾志偉同張學友今日喺觀塘出席捐助兒童癌病基金暨支票遞交儀式,佢哋早前為紀念梅艷芳逝世10週年,發起咗喺上年12月30號舉辦「梅艷芳.10.思念.音樂.會」,扣除一齊必要開支後有大約36萬收益,佢兩位就私下補貼到為50萬捐款。

學友喺台上面講到:「音樂會好成功,對阿梅有交代。 」佢兩個接受訪問時,志偉就話:「學友個人奄尖,佢都話成功就完滿。最緊要大家認同成件事。數字上係估計之內。」

不過學友就話數字喺估計之外,因為自己開頭諗住會係蝕少少。志偉又話唔會將音樂會製成光碟籌款,但就會私人錄製俾當日有份演出既藝人做紀念。問到會唔會送隻俾梅媽,梅媽又知唔知今次捐款?兩人就話一定會送,梅媽都知捐款安排。

講到今日有雜誌話志偉夜蒲攬女影相,對方係馬來西亞紋身師,志偉顯得一頭霧水,話要了解下先,不過學友就口快快講咗句:「係咪同馬航事件有關?」至於有外國預言家警告成龍可能將於2016或2017年遇上空難,志偉就話:「咩都有人講,不過以佢性格一定唔記得,所以我唔主張睇相,睇完有條刺。」

另外,講到今日有報道指無綫出招令香港電視開台計劃受阻,志偉就話:「TVB邊有咁叻呀,同埋一時三刻唔會做咁嘅事,不過今次佢(王維基)都好,起碼冇炒人,不過業界都唔想見到嘅,有競爭對手都係好事。」



志偉同學友今日出席捐助兒童癌病基金暨支票遞交儀式。



交收大支票





對於港視停拍劇,志偉話:「今次佢(王維基)都好,起碼冇炒人。」



鍾意就快D Share啦!