掃呢頁CODE去手機

2014年3月12日 星期三

【電視風雲】提《廣播條例》令港視開台觸礁 謝偉俊:我撐王維基 王維基,謝偉俊,港視,




【電視風雲】提《廣播條例》令港視開台觸礁 謝偉俊:我撐王維基

2014-03-11 22:15:00



議員謝偉俊噚日喺立法會資訊科技及廣播事務委員會上,提出若果廣播超過「5,000個指明處所組成的觀眾接收」,就需要持有免費電視牌照,否則可能牴觸《廣播條例》。

今晚謝偉俊同白韻琹出席喺九龍灣《極速激戰》首映禮,抵步後,謝偉俊一直傾電話,白韻琹搶先為夫擋架話:「佢本身係律師,對法律特別清楚,佢同王維基係朋友,係想保護佢,唔好等佢盲樁樁,開始咗先收掣,係維護佢利益。」

當謝偉俊想走開時,被在場記者叫停,被問到係保護王維基抑或挑戰對方,佢話:「我唔係challenge任何人,我係睇番法律,只係之前無人留意到,我覺得應該要提出。」打算提出議案前,有冇聯絡王維基?佢話:「無,喺大會度先睇到呢個問題,自己係試水溫咁問,大家有冇呢個睇法,王維基私下同政府有信來信往講呢個問題,王維基應該知道。」

謝偉俊被指係令到港視開唔到台嘅人,佢口硬話:「總好過開咗台,原來係違法,以往有呢條法律,大家疏忽咗。」咁一場朋友,謝偉俊有冇搵王維基?佢話:「未有機會,佢有法律團隊,唔俾我畀意見。」事件之後,謝偉俊被問到從此可能冇朋友做,佢話:「佢明白,我不嬲支持,不嬲撐佢。」然後,白姐姐喺後面插嘴:「佢聰明,諗住博一博,依家踢爆咗唔可以再扮懵。」謝偉俊再一次被追問,係唔係保護朋友嘅所為,佢話:「唔係話保護,係想澄清個位置,對大家都好,如果非法咁開台,不如依家合法處理佢。」有冇意見畀朋友王維基?佢話:「今日喺網台都同人傾過,唔送機頂盒,咪送平板電腦,可以符合流動電視。」但係王維基話無路可走,佢話:「佢咁聰明、叻仔,梗有好多路走,下次小心睇睇,有商有量。」



鍾意就快D Share啦!