網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年3月24日 星期一

社運女神自爆遭男友虐打兩個鐘 曬驗傷證明




社運女神自爆遭男友虐打兩個鐘 曬驗傷證明

2014-03-24 21:48:00



雞排妹自爆遭唱片製作人男友溫晉禾痛毆,分手已成定局,但要求男方正式道歉。

「社運女神」雞排妹今日下晝喺FB轉貼反服貿嘅律師團聲明,仲「順便」自爆俾男友打:「昨天雖然沒有被警察打,但因為有一個人說:『在立院集結的人都是低能』,而起爭執,然後被打了,今天去驗傷了。感謝他只有掐脖子跟拖行摔我,沒有傷到我的臉 ,今天還要工作。從來沒有想過,會被男朋友打。好希望是場惡夢」,下?咁爆?雞排妹個男友,就係今年2月被台灣《蘋果日報》拍到手牽手仲過埋夜嘅唱片製作人溫晉禾。

雞排妹昨接受電話訪問時,一邊喊一邊話:「最近感情就不大好,他瞧不起我的工作,只會講話,沒有才藝。」雞排妹仲話,佢同男友嘅「肢體衝突」,由淩晨時份持續到早上,但又謂「抗爭」約2個鐘。雞排妹話明「感情走不下去」,即係玩完啦,但希望男方可以俾佢一個正式道歉。

雞排妹俾男友打,網民當然戥佢唔抵,亦有人報名做佢男友。不過今次「不幸事件」來得太巧合又太突然,故有網民質疑佢只係自導自演。結果今晚雞排妹索性再於fb展示驗傷證明,證明男友真係有鬱手鬱腳,但又請求大家對佢「手下留情」:「他雖然做錯 ,我不想給他額外傷害 ,不再回應媒體 ,也拜託媒體不要誇大傷害他。然後驗傷單在這,還要懷疑我什麼?」

係咪覺得好離奇嘅?



放心…呢張只係劇照。



雞排妹自爆「家暴」。



為證明自己冇講大話,晚上雞排妹仲展示驗傷證明。



含春look…此情已逝







鍾意就快D Share啦!