網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年4月3日 星期四

[壹週刊 1256] 離婚終局 一蚊都冇三子拆開住 劉坤銘倒欠百萬 羅霖絕望:應該追唔番 劉坤銘,羅霖,M1,




娛頭

離婚終局 一蚊都冇三子拆開住 劉坤銘倒欠百萬 羅霖絕望:應該追唔番

過兩年就五張的羅霖,九六年跟富商劉坤銘結婚並育有三子,外界以為她上岸做富太,直至前年羅霖單方面宣布分居,並聲淚俱下指多年來受盡委屈,以致要決心離婚。再見不是朋友,二人為贍養費對簿公堂,前夫劉坤銘不但在學校跟她搶仔,甚至有指他反索贍養費及分身家。

離婚官司擾攘兩年,上月底,二人終於達成協議庭外和解,已經冇錢繼續打官司的羅霖自動放棄一蚊都唔攞,而多年前借給劉坤銘周轉的過百萬私己錢,她亦打定輸數:應該追唔番!

無錢打官司

羅霖將跟劉坤銘一段婚姻形容是場噩夢!最令她痛心,是影響到三個兒子,變成二人間的磨心。

生活重新開始,一切靠自己的她復出拍戲,臨近半百,還搏命曬三吋事業線出席電影首映禮,表現積極;要搵食又要爭取跟兒子見面,令她辛苦到經常淚灑人前。

上月底,纏擾多時的離婚官司終得到解決,不過,據知羅霖也是在無條件下,才達成協議。

「其實 Candy(羅霖)係好無奈先接受冇贍養費嘅要求,因為一直咁糾纏落去,佢根本冇錢俾律師費,由開始到而家,已經使咗六位數,再落去保守估計要百幾萬,佢邊度有咁多錢?就算復出搵到嘅錢,都寧願留嚟傍身,話曬都四十八歲,而家先開始,都知唔係咁易。仲有,對方唔玩反索償, Candy就算一蚊(贍養費)都拎唔到,都當自己贏咗。」知情者說。

早前出席首映禮,她著住 Dorian Ho設計的超低胸裝曬美魔女身材。



在處女電影搏盡,羅霖跟關楚耀有不少大膽情慾戲。

劉坤銘上月被拍到跟𡃁妹同遊中環睇維港景,他全程陪到實。

(《蘋果日報》圖片)

恢復單身的劉坤銘,早前被拍到中午十二點多坐私家車離開九龍塘寓所,在公司逗留粒幾鐘,又到又一城接仔行書店,之後再約朋友食飯,生活悠閒。

父親劉思仁一直幫何鴻燊打工,當年劉坤銘畢業回港發展,亦有安排兒子介紹給老闆認識,擴闊人脈。

向來將家庭放在第一位的羅霖,未離婚前出席活動,都是一家大細齊齊出動。

投靠娘家

雖然二人共同擁有兒子的撫養權,法庭亦判三個仔跟羅霖生活,但礙於經濟能力有限,劉坤銘又表明不會租屋給四母子住,能力有限的她,被迫選擇只跟細仔 Jonathan生活;劉坤銘則與兩個大仔搬到九龍塘,繼續富貴。

「 Candy帶細仔返深井娘家住,都係為勢所迫,佢都唔想幾個人逼埋喺個幾百呎單位,仲要細仔返學都唔方便。但係劉坤銘唔肯俾錢租屋,所以三個仔要分開,大仔二仔跟爹哋,細仔就跟媽咪。趁住有假期, Candy早排都帶咗個細仔去咗台灣幾日,爭取多啲親子時間。」知情者說。

離婚反面收場,但一家五口亦有過歡樂時候,二人帶住三個仔到影樓影全家福。

早前被邀出席澳門舉行的慈善晚宴,由於細仔想一試「行紅地氈」,羅霖又帶住他出席,圓細仔心願。

雖然不能同大仔二仔一齊生活,但羅霖經常相約行街爭取見面。

兒子喜歡張家輝,她又帶住出席首映,並跟偶像合照。

頻頻出動搵銀,羅霖早前又跟黃佩霞、周美鳳到深圳出席美容活動。

借錢應急

失婚羅霖處女下海拍情慾戲,跟年紀相差十七年的關楚耀床上激戰,搏曬老命,據了解,亦跟前夫一直唔肯還錢有關。

「劉坤銘○二年生意失敗,後來屋企人出手,佢先走得甩,唔使俾人申請破產。之後佢都有再搞生意,但都唔順利, Candy為咗配合佢,試過成家搬去上海住咗幾年,仲借曬啲私己錢俾佢應急,前前後後加埋都有過百萬!兩公婆仲一齊就梗係冇分你我,但而家要搵錢養自己, Candy梗係想攞番筆錢,不過佢一直唔肯還。」

分居期間,羅霖被拍到搭的士接細仔放學,之後返回深井娘家。



走到中年失依靠,要養活自己的羅霖繼續 keep住靚樣同索身材,喺娛圈搵出路。

被公認為美魔女的羅霖,去年接拍美容廣告,當時冇錢請助手的她乜都一腳踢。

去年離婚期間,為賺生活費的羅霖不惜風塵僕僕,替亞視遠赴歐洲拍旅遊特輯。

最壞條件

縱然被離婚官司困擾,但羅霖每次都以最佳狀態出席活動。

上週六(三月二十八日)晚,羅霖到髮型屋整頭化妝,準備出席她頭炮電影《愛.尋.迷》首映禮,對於和前夫已協議和解,她說:「庭外和解係最壞打算之一,最壞最壞就係上法庭打官司。不過今次嘅和解條件亦係我預咗最壞條件,我本人都有曬心理準備。」至於所謂最壞條件是否一蚊贍養費都冇?她點頭直認。

因為能力所限,加上是因為劉坤銘唔肯出錢租地方。羅霖承認即使法官判三個仔跟她住,但取捨之下,她只能選擇跟細仔一同生活。「無錯。我會努力工作,希望第日可以同三個仔一齊住。」

問到前夫是否欠她過百萬未還?羅霖說:「我唔可以答呢個問題。(妳覺得會唔會追得番?)應該都唔會,為咗將來,一定要自力更生,俾心機做嘢。」

反面無情

自從羅霖對外宣布與劉坤銘一刀兩斷後,男方便動作多多,令前妻冇日安樂!十八年夫妻,無情講。

資產轉移

有傳劉坤銘知道要與羅霖打官司離婚後,為怕被人分身家,逐步將自己在銀行的巨款轉走,為此羅霖曾公開暗寸:「佢邊有財產同物業?你知啲商人幾叻,好快咩都可以轉走曬。」

搶仔贈興

去年八月,趁羅霖正日生日,劉坤銘到幼子劉子晉就讀的學校,與羅的工人爭仔,最後羅霖透過律師解決事件,子晉才及時去到媽咪的生日會。

反索贍養費

強調冇攞劉家一分錢的羅霖,為生活狂接 job,有傳劉坤銘見前妻有能力賺錢,即透過律師向她索取贍養費。

高齡女神

羅霖九一年選亞姐奪冠,九六年與劉坤銘結婚,並先後生了三個仔,十幾年冇再沾手幕前工作,直至正式分居後,才重出江湖。現年四十八歲的她,復出接拍陶傑執導電影《愛·尋·迷》,即俘虜高登「巴打」,成為女神。

26歲 初露「峰」芒

青春潮媽  37歲

纖瘦人妻  39歲

中女童顏  43歲

46歲 透視豹紋女

賭彩數

女星再風光再紅都好,最後一站,都係要搵個歸宿,泊碼頭上岸,至於有冇上錯船,就要賭你彩數。

黎瑞恩 曾智明

與曾智明爆出婚變後,有指小恩子即被經濟封鎖,被沒收信用卡及只給予小量生活費,早前她想帶兩子女到澳洲遊學,有傳曾智明一毫子都唔肯出。

小雪 陳迅元

○五年,小雪與永安旅遊太子爺陳迅元結婚不久後,兩公婆帶著十一個月大的女兒到台灣旅行,卻被本刊踢爆陳迅元同期在台灣偷食 36F大乳牛蔡慧敏,帶埋老婆去偷食,都算殘忍!

曹央雲 何永安

曹央雲○三年與嘉域集團主席何永安於禮頓山會所擺「婚宴」後,先後為對方生了兩女,有指何永安之後與公司下屬搞埋及生了一對孖仔後,曹央雲即刻冇運行,被沒收過千萬定情戒指,對兩個女亦置之不理,更拒付三母女的生活費。



鍾意就快D Share啦!