網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年4月7日 星期一

與女友李亞男見得少 王祖藍:我哋就嚟分手 祖藍,李亞男,王祖藍,




與女友李亞男見得少 王祖藍:我哋就嚟分手

2014-04-07 17:42:00



王祖藍話同李亞男見得好少,佢講笑話再唔見就要分手。(攝影:溫敏芝)

王祖藍同女友李亞男,今日喺尖沙嘴出席郵輪活動,情侶檔一齊搵銀,問佢哋係咪第一次「夫妻檔」做嘢?祖藍即話:「夫妻檔係第一次。」

亞男即時澄清話:「係情侶檔。」祖藍即刻笑住話:「係情侶,你哋都幾陰濕喎。」問佢哋幾時結婚組夫妻檔?祖藍話當然朝住呢個方向去,但暫時未有時間,不過都要情侶檔搵夠錢,先可以組夫妻檔。

亞男就話今日好開心,可以一齊拍拖賺錢,祖藍即話:「係呀,如果再見唔到佢,我哋就嚟分手,成個月都唔係見到,冇乜點返屋企,不過我哋唔係一齊住。」

問到祖藍會唔會開個聯名戶口一齊儲錢?佢話:「其實都唔使,我所有嘢都係佢,佢知我幾錢身家,知我幾多張卡,乜都知。」亞男即笑話:「知啫。」祖藍笑話:「又有說話聽,要檢討下。」問佢哋會唔會搞海上婚禮?祖藍笑話要睇下有冇贊助先。

近日有指王祖藍同涉嫌聘請黑工嘅公司合作,噚晚祖藍即已聲明否認,今日佢話:「因為要處理好耐,件事係啱啱前晚先收到,一起身唯有即刻搵律師,即刻同公司商量,佢針對嘅嘢好多,有好多資料都係錯誤,第一我唔係呢間公司,我請嘅編劇亦唔係呢間公司,我只係租用呢間公司嘅辦公室,所以佢所有資料係錯誤,但憑佢寫嘅野就知係行內人,佢係邊幫人,我心裏都有數。」

咁係邊個?佢話:「我心裡有數就得,發聲明係想講聲真係唔好再搞,有可能係法律行動,佢講嘅所謂黑工全部唔係黑工,所以太有趣,佢應該係喺我側邊伏咗一輪。」

係咪得罪人?祖藍話:「我就冇得罪人,可能佢覺得我得罪咗佢,可能係妒忌,又唔抵得咪搞你囉,世界上有好多小人,有諗唔到既原因搞你0架嘛,不過唔會影響今日心情,繼續開心,忘記他啦。」



一話佢哋係夫妻檔,李亞男即話係情侶檔。



王祖藍話李亞男知佢有幾多身家。





鍾意就快D Share啦!