網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年4月29日 星期二

 阿Yu藉性侵經歷 助受害者解困 阿Yu,BKD_S,趙頌茹,




馮仁昭四圍超: 阿Yu藉性侵經歷 助受害者解困 - 馮仁昭



其他影片: >>










阿Yu爆童年遭性侵後 眼濕濕:為自己發聲

趙頌茹(阿Yu)之前驚爆童年被親戚性侵三年,最近向老公周永恒(Roy)坦白整件事經過,阿Yu擔心女兒步自己後塵,所以公開埋藏咗27年嘅秘密。噚日Roy陪同阿Yu出席尖沙嘴香港身心創傷治療中心講座,係事件後首次出席公開場合,阿Yu似乎有啲驚面對群眾,受訪時縮喺老公後面,其間仲忍唔住喊。佢話:「再講多次(性侵)有啲壓力,都面對緊自己。」Roy就重申唔係要法律追究:「真係為咗下一代,為著一個社會風氣發聲,希望大家尊重我哋做呢件事,係好大勇氣。」

個報道出咗阿Yu話喺微博收到啲女仔私訊,話有佢咁嘅經歷,講到呢度阿Yu就開始喊,話:「我唔可以咁樣落去,好想自己面對自己,我覺得自己係好,我希望嗰啲女仔都有權為自己發聲。」



■阿Yu受訪時挨實老公,仲忍唔住喊。

多謝老公支持

Roy仲話呢個訊息發出之後,好開心可以幫到人,佢話:「最開心係有個case搵人幫手,去咗報案中心,佢個case都幾嚴重。」最後阿Yu開心番,除咗得到支持,仲有老公力撐,佢即場多謝老公!

撰文:馮仁昭



■阿Yu(右)勇敢面對唔開心嘅經歷,仲出席講座幫助其他人。



鍾意就快D Share啦!