網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年5月9日 星期五

[忽然1周 980] 李若彤 魔女腳 李若彤,MW,




忍唔住 follow,先發現原來係呢期晚晚喺電視搵人跳 aerobic嘅李若彤。佢身形好鬼 fit,真係多一分嫌肥,少一分嫌瘦。係對 boot長咗啲囉!

媽咪姐

李若彤 魔女腳

有時媽咪姐睇電視,都會睇出感慨來!好似見到昔日不食人間煙火嘅「小龍女」李若彤,依家拍劇變咗做人阿媽,仲要俾惡家婆苗金鳳糟質,真係不得不嘆歲月催人㗎。

不過咁, 47歲嘅李若彤勝在 keep得唔錯,係就係俾人話塊面膠膠哋,但呢個世界沒有最膠,只有更膠,李小姐呢啲,小 case啫!況且,佢仲有兩條 keep得白白滑滑嘅長腿噃。早前,媽咪姐就見到佢著熱褲曬腿遊街。背面睇,索過唔少後生女啦;正面睇,有副超遮一遮,都完全 OK,氣質版美魔女呀!溫馨提示,天氣開始熱喇,媽咪姐建議,下次可以足本曬腿,仲 sexy!

尖嘴曬腳

媽咪姐就係喺尖沙嘴等過馬路時,俾呢個露出一截白滑長腿嘅背影吸引住。

叫得做美魔女,梗係要搵啲舊相嚟對照。 Well,竟然俾媽咪姐發現李若彤與神嫂阿徐原來 friend過喎!依家睇番,佢哋嘅身形都 keep到,魔女依然愛長 boot,講靚,唔使比啦……

你話睇電視覺得佢塊面膠膠哋?唔怕,呢個世界有萬能嘅黑超嘛!

湊女露曬

話時話,李若彤查實都好知道自己嘅優勢所在,平日湊姨甥女都會熱褲上陣。嗱嗱嗱,襯涼鞋咪幾 sharp,兩條長腿發曬光!強烈建議佢列為長期 style。



鍾意就快D Share啦!