網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年5月31日 星期六

真空Kay BB 小背心引死人! Kay,謝安琪,




【大埔女神】真空Kay BB小背心超堅挺 引死人!

2014-05-31 21:30:00



Kay BB謝安琪真空上陣,真係非常非常非常非常誘人 !《JET》圖片

謝安琪BB呀!巧性感呀!仲係真空包裝,好fresh好pure呀……原來佢今期登上《JET》封面,疑似真空上陣,未有任何承托,但依然感覺好澎湃好震撼,BB嘅眼神仲好誘人,幽怨得嚟又有啲期待,令人真係好想好想去保護佢呀!

BB喺訪問中話,當年佢曾受過不少網民攻擊,但依家就被稱為「BB」、「B餐」,好多網民都俾正評佢,Kay BB話:「日久見人心,時間長了,會更了解一個人,很多事好難一開始就知道內裡。」對於好多人讚佢親民,Kay BB話:「比起親民,我覺得說自己學會輕鬆面對會更貼切。」

有平民天後之稱的謝安琪,經常俾網民喺大埔影到佢,Kay BB亦好親切咁同大家合照,慢慢慢慢累積更多正評:「自己心態都好平民,無論是廉價小商場、超市、街市我都照去,接小朋友放學、帶媽媽看醫生、帶隻狗去剪毛,有時間都會親自做。其實沒甚麼大不了,至少做之前我冇反問自己︰『好難喎,今時今日仲要我咁做?』這種對白很難說出口。」其實呢位大埔老街坊仲好鍾意踩單車去買包買蘋果,大家不妨撞下佢0架!



呢個表情加構圖同燈光,係咪令失曬魂? 《JET》圖片



《JET》圖片



《JET》圖片



鍾意就快D Share啦!