掃呢頁CODE去手機

2014年6月12日 星期四

[壹週刊 1266] 北京直擊 撇唔甩 Liddy 彭順主動除婚戒 彭順,李悅彤,Liddy,M1,




探熱針

北京直擊 撇唔甩 Liddy 彭順主動除婚戒

彭順爆出背妻包養小三 Liddy(李悅彤),上月二十六日即飛大馬箍煲,並跟李心潔發表聯合聲明。與此同時,卻發生小三父親李德仁吞槍自殺,父女頓成新聞人物,家破人亡的 Liddy一直匿藏深圳,未有露面。

本週一(六月九日),彭順離開獨自去了沙巴散心的李心潔,由大馬經香港轉飛北京,為新戲作籌備,首度開腔承認獲妻子原諒外,一直被指跟小三未有斬纜的他,對 Liddy處處表現維護及擔心。

此外,去年戴住婚戒開工的彭順,如今已除低戒指,對跟李心潔的感情亦帶弦外之音:我諗好多嘢,唔係咁簡單。

Liddy爸爸好慘

週一(六月九日)黃昏,在香港赤鱲角機場等候轉機飛北京的彭順,雖然全程表現輕鬆,但無論記者如何重複提問,他都不肯正面回應跟 Liddy是否仍有聯絡。

壹:有冇搵 Liddy?

彭:呢個唔答。

壹:覺得佢爸爸件事好慘?

彭:呢件事真係好慘。

壹:之後有乜打算?

彭:冇乜心情,自己都未搞掂啲嘢。

壹:心潔會唔會去北京搵你?

彭:唔會喇!我今次去做嘢咋。

壹:做完嘢返大馬?

彭:應該係。

壹:會唔會同 Liddy搞清楚關係?

彭:其實都係呢啲情況,大家都明嘅。

壹:你曾經答應 Liddy會離婚,然後同佢一齊?

彭:你哋寫啫,唔提呢啲嘢。

壹:有冇同 Liddy聯繫?

彭:唔答呢啲嘢。

壹: Liddy爸爸嘅事,你清唔清楚?

彭:呢個真係唔清楚,真係好傷感。

壹:警方有冇搵你?

彭:冇喎,應該冇。

壹:會唔會返日出康城(有指彭順租了屋苑其中一個單位讓 Liddy一家人住)屋企?

彭:日出康城嗰個唔係我屋企,係佢屋企。

壹:出事之後,有冇影響工作情緒?

彭:盡量投入工作。

彭順偷食 Liddy成新聞人物,週一跟老闆林小明淩晨抵達北京,有多間傳媒在機場恭候。

11年 5月拍網上電影,彭順戴住婚戒開工。

13年 4月拍電影《同謀》時,彭順依然戴住婚戒。

拍戲冇咁精彩

壹:是否覺得 Liddy爸爸件事好戲劇化?

彭:係好戲劇化,講真我自己拍嘅戲邊有咁精彩,我都冇試過咁多次頭條,呢個係自己人生嘅一幕。

壹:外父(李焯燊)話你唔可以有第三次?

彭:唉!我同你哋講,第一次( Kama爆房)係流嘅,你哋都唔信喇?

壹:你同 Liddy去日本,係咪有咁嘅事?

彭:冇,邊個話我哋去日本,我而家講乜你都唔信。

壹:你個女知呢件事?

彭:知,有傾過。

壹:佢有冇表示?

彭:不過呢個唔講喇!希望大家幫嚇手,唔好牽涉細路仔。不過明白嘅,大家寫呢啲嘢出嚟,我做編劇,我都編呢啲古仔,但唔係想像中咁。

壹:經過呢件事,同李心潔感情更加穩固?

彭:我諗好多嘢,我覺得唔係咁簡單。

壹:會唔會交代?

彭:聲明交代咗喇。

壹:有傳你俾咗筆掟煲費 Liddy?

彭:我站喺編劇立場,都明你哋點樣編落去,但實際同編劇差好遠。

壹:有冇問過 Liddy爸爸件事?

彭:未呀,我反而好擔心,因為始終都係一個人嘅性命,呢個始終唔安樂。

上月,彭順被拍到跟 Liddy在圓方又錫又攬,然後再返日出康城屋企過夜。

彭順大馬箍煲,有網民拍到他陪一度崩潰的李心潔到醫院睇病打針。

等警方公布

壹:會唔會搵 Liddy?

彭:唔會喇,始終係佢私人空間。

壹: Liddy有冇搵你?

彭:冇。

壹:你有冇見過佢爸爸?

彭:冇。

壹:擔唔擔心係因為呢件事,令佢爸爸動殺機?

彭:而家都唔知,係等緊警方公布。

壹:警方有冇搵你?

彭:冇。

壹:暫時唔搵 Liddy?

彭:我自己都要匿埋先,唔好話搵佢。

壹: Liddy話同你之間係真感情!

彭:我唔答喇。

壹:之後會唔會搵佢?

彭:(冇回答)好喇,辛苦曬。

壹:究竟有冇俾分手費 Liddy?

彭:我都係編劇,好明白點解你哋要咁寫嘅。

壹:有冇 WhatsApp Liddy?

彭:佢應該心情好惡劣,大家應該明白,所以唔會騷擾佢,俾番啲私人時間佢。

李心潔情傷重創,陪睇病的彭順在醫院時依然玩電話,態度輕鬆。

彭順跟李心潔發聯合聲明,其中內容包括「未來是未知……讓時間告訴我們答案。」暗示夫妻感情仍未穩定。

在小島舉行婚禮,李心潔跟彭順在儀式中交換的是綠寶戒指,但平日戴的卻是另一款簡單婚戒。

心潔自責

抵達北京機場後,彭順再接受訪問,記者再問有關他跟 Liddy有否聯絡,他繼續迴避,只強調這件事之後,更能體會朋友及家人支持。

據了解,一直聲稱夫妻感情有變、今年初被 Liddy逼二揀一的彭順,當下已經除低婚戒,而有湖南人強悍及好勝特質的 Liddy,今次更要贏到底。

「佢份人好硬淨,同個外表係兩回事,平日有乜『𠵱鬱』,就話要同人攬炒。彭順今次都唔係玩玩嚇,呢個三角關係有排搞。」知情者說。

Liddy唔肯退,彭順未斬纜,最傷的李心潔反而自責。

「心潔話老公偷食自己都有責任,本來諗住一齊返香港,不過彭順要去做嘢,所以佢先去沙巴靜嚇,之後會再搵番老公。」李心潔身邊人透露。

上週二, Liddy母女到殮房認屍,全身包到冚。

Liddy父親李德仁早前殺人,然後吞槍自殺,哄動全城。(《有線電視》圖片)

Liddy樣貌甜美,但原來好粗魯,為賺錢養家,凡事扯到盡,更會拍枱鬧人。



鍾意就快D Share啦!