掃呢頁CODE去手機

2014年6月12日 星期四

[壹週刊 1266] 跳蜢騷 十年九唱 草蜢蔡一智最富貴 蔡一智,M1,




探熱針

跳蜢騷 十年九唱 草蜢蔡一智最富貴

過去十年,只有 08年無開騷的草蜢,開得密,依然 keep到聲勢,全靠跳得招牌。今次跳住唱六場,最細的蔡一傑已經四十七歲,演唱會只有兩 part慢歌,全晚做跳蜢。

跳到扯曬氣,但開騷錢要三人分,做六場每人歌酬平均不足二百萬,搞到蘇志威要開舞蹈學校賺外快,蔡一傑唱足十年,除了靚衫靚車,磚頭都冇嚿;只有 06年娶得富貴周雪芳的蔡一智,同老婆持有兩個物業,市值 2,300萬,比較過癮!

絕無腳軟

大勢所趨,舊一輩歌手,愈唱愈有!當年由梅艷芳一手捧紅的草蜢,近十年不停開騷,比九十年代更有市場。

以跳舞做賣點,草蜢不得不比其他藝人更努力,三個中佬,開騷由頭跳到尾,絕無腳軟。

「其實年年開騷都有好處,因為咁,佢哋三個一直要 keep住做 gym練舞,阿細(蘇志威)開跳舞學校,跳舞已經係佢生活一部分,唔會等做騷先練舞;三個嘅體能都唔似四十幾歲!今次搵咗 Alan Mak排舞,難度較高,因為想有更高視覺效果!」演唱會一名製作人說。

一開場即狂跳三十分鐘,蔡一傑更打埋後空翻。

舞台有傾斜位,蔡一傑唔小心跣一跣,他立即執生瞓低繼續唱。

三人均分

演唱會九成跳舞部分,三人跳到尾聲仍無氣喘,慢歌部分如《失樂園》、《 Lonely》,觀眾亦 high爆。「無諗過唱慢歌觀眾反應都咁澎湃,真係好感動!」蔡一傑說。

身為跳舞學校導師,蘇志威反而跳到成身傷。「隻手揩花曬,腳撞瘀咗亦唔知!都係其他人講,我先發覺。」

十年開九次演唱會,不停吸金,但蔡一傑名下至今屋仔都無間,蘇志威九六年買入西貢陶樂苑後,亦不曾再入市;而三子中,只得同有米老婆周雪芳持有兩個物業的蔡一智,最富貴。

「有段時間草蜢發展得唔係咁順利,直到師傅阿梅過身後,○五年開始做番演唱會,叫做長做長有,但佢哋唔似得其他獨立歌手,每次做騷歌酬要三個人均分,賺嘅都係有限數!」

三人合唱師傅梅艷芳的《裝飾的眼淚》,著裙的蘇志威染白髮,極有阿梅影子。

三個中佬跳足兩個鐘,挑戰體能。

傑仔肉緊嘴 Kelly。

唔加歌酬

密食當三番,但即使演唱會票價加,草蜢卻未有同步加

歌酬。

「草蜢好重視製作,就算貴,佢哋都要搵朱祖兒設計舞台同服裝,寧願大家收少啲,都要俾到製作觀眾睇,呢一點都係佢哋開極都得嘅原因!」

朱祖兒今次為草蜢設計的舞台因為有唔少凹凸面,又有傾斜部分,加上陰暗燈光,試過有舞蹈員在總彩排時跌落台。

「燈光打落個台會有陰影位,有時真係會睇唔到,個舞台唔平,打落去嘅光先至會好睇,所以大家都會好小心,盡量減少意外發生。」蔡一智說。

近期紅爆的 Chilam做嘉賓,亦要扮嚇嘢,擺番個跳舞甫士。

三子被 dancers抬起坐無影櫈,看似簡單,其實好講求體力。

蔡一傑跨出觀眾席唱歌, fans識做扶住。

四十八歲蘇志威, deep V騷 fit佬身形。

智嫂有眼光

草蜢三子每年靠開演唱會搵錢外,三人亦曾聯名買磚頭,先後買下九龍城格蘭大廈、屯門景峰徑等物業,賺近二百萬。

蔡一智○六年同周雪芳結婚後,眼見老婆投資眼光好,試過 00年買入的半島豪庭一賺 400萬佳績,財權下放,由老婆話事。至於蔡一傑 98年及 07年先後將手上物業甩手,賬面賺過八十八萬,至今再無揸磚頭。早年也曾瘋狂掃樓的蘇志威,現時僅持有飛鵝山陶樂苑,單位由負資產變成賺錢筍盤,守得雲開。

傑仔 11年撞爛 200萬的 Bentley

蘇志威開了三間跳舞學校

蔡一智 06年娶周雪芳



鍾意就快D Share啦!