網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年6月9日 星期一

吳孟達心衰竭要限水:每日900c.c. 吳孟達,

吳孟達心衰竭要限水:每日900c.c.



其他影片:>>






吳孟達心衰竭要限水:每日900c.c.

吳孟達、陳寶珠同囝囝楊天經夫婦、李桂蘭等去沙田馬場出席盃賽活動,吳孟達


早前因心臟衰竭入ICU,昨日精神奕奕示人,問到身體點?佢話:「休息,靜養9個月,食藥多,朝早夜晚都要食,9個月後再睇需唔需要做手術。」

醫生話有乜要注意?達哥話:「限水,每日最多900c.c.,熱就辛苦,水包括湯、橙汁。」又話:「食藥後兩個鐘後血壓會降,朝早食藥,10點前喺屋企,會暈、眼花,10點後正常,夜晚多水瞓唔到,多水心臟脹咗。」

談到之前入院原因?達哥表示:「病毒感染,入心,心衰竭,節奏唔好,跳到120幾下。」係咪完全停工?佢話:「係,19號去北京宣傳鍾漢良《十月圍城》,出年再算,平日就打麻雀,叫人唔好截我餬,我有心臟病,馬季完咗就會返星馬休息。」

有傳達哥因為不滿《竊聽風雲3》被剪戲,故缺席所有宣傳,佢解釋係身體問題:「幫《香港仔》宣傳,太攰去睇中醫,佢把脈後叫我去檢查,之後去深圳簽約時氣喘,即刻車我去浸會,入ICU唔畀,出叫埋親人,老婆唔喺香港就叫細佬。」佢話喺大房度見到其他病人唔鬱得,但自己就清醒,覺得恐怖,護士一對一睇住,達哥要求離開,第二日換咗去獨立房,要陀部機睇心跳,佢話:「心跳亂會隨時冧,嚇到屋企人。」

【壹錘定音】星期一至五,早上8點開咪!

http://hammerout.hk

立即更新《蘋果動新聞》app

https://bitly.com/AppleDailyiOSApp

https://bitly.com/appledailyandroidapp



鍾意就快D Share啦!