網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年6月23日 星期一

億萬富婆鄺美雲 開拍賣行 鄺美雲,




億萬富婆鄺美雲 開拍賣行



■鄺美雲是名工作狂,最近她又再接受新挑戰,投資拍賣行。

億萬富婆鄺美雲(Cally)97年開始從事珠寶設計工作,00年考獲珠寶鑑證師牌,同年成立了個人品牌珠寶店Cally K,珠寶店的生意上了軌道,身家升逾7倍,估計現時身家逾5億的Cally,去年再接受一項新挑戰,她決定跟太陽集團合作投資拍賣行,並擔任珠寶及鐘錶董事一職,首次拍賣會將於下月27日舉行,336件珍品部份由Cally親身到歐洲搜羅,其中除了Buddha cut的鑽石頸鏈,紅、藍、綠色未燒的寶石也是拍賣會的重頭戲。



■Cally十分緊張下月舉行的首拍會,由她帶領一班好同事作最後衝刺。



藍寶石鑽石頸鏈耳環套裝

估價 210萬至310萬





天然祖母綠鑽石耳環

估價1,240萬至1,800萬



天然祖母綠鑽石頸鏈

估價2,900萬至3,800萬



天然祖母綠鑽石戒指

估價380萬至480萬

男友顯憂心

身兼江西省政協委員、珠寶店老闆娘,又積極宏揚佛法與參與義工的Cally,忙碌的人生,卻充滿使命感,她說:「我可以一日唔做嘢喺度瞓,但係第二日就唔知做乜嘢好,所以我一定要做嘢,有能力同有價值先會有人搵你,所以我好enjoy, 呢份工作識到好多人,亦遇到好多朋友,去到邊都遇到朋友,覺得人哋關懷,返到公司,同事會沖定杯咖啡喺枱,真係好甜。」



■鄺美雲早前親身到瑞士與德國搜羅珍品,手上未燒過的藍寶頸鏈,連Cally也為之心動。



■鄺美雲與擔任恒地高層的男友林達民拍拖兩年多,大家日常為工作奔波,經常互相扶持。

資料圖片

與男友林達民拍拖兩年多,人前人後都表現恩愛,Cally為拍賣行擔任要職,男友卻有點擔心,她說:「佢叫我畀心機,佢喺大集團做嘢,佢用經驗話畀我知,同我自己開一間公司係兩回事,壓力會再大啲,佢問我承受到嗎?我答佢當然冇問題,每個人要有目標,達標過程好緊要,我相信只要用心,更易達標。」

採訪:羅慧敏

攝影:郭賢興

【我撐公投】網頁:

http://622popvote.appledaily.com



鍾意就快D Share啦!