掃呢頁CODE去手機

2014年7月26日 星期六

陳奕迅兩年後退出嚇窒廣告商 陳家瑛急解畫 陳家瑛,陳奕迅,




陳奕迅兩年後退出嚇窒廣告商 陳家瑛急解畫

2014-07-25 21:24:00



「把口唔停」,至愛音樂、唱歌同講嘢嘅陳奕迅(阿臣),7月中喺台灣一個24宣佈兩年後退出歌壇——唔係,係暫別。不過,Eason暫別樂壇也不一定是壞事,皆因佢嘅情緒近年出現大上大落,去年於紅館個唱因不滿歌迷喺唱慢歌時大叫,更於台上失控狂寸觀眾;今年初在商台頒獎禮hea唱,全晚唱三首歌《任我行》、《主旋律》及《遠在咫尺》,唔係甩beat就係走音,被樂迷轟其不專業。Eason接受媒體訪問時曾承認自己患咗躁鬱症。

而Eason經理人陳家瑛,相信為免Eason事先張揚會停工嚇怕客戶,今晚即於微博貼文回應:「他意思可能是兩年後想slow down下,也想出外吸收一下不同地方的藝術元素,他每次做訪問因應不同階段,不同時間,都會有不同感受,我都未退休,Eason咁後生點會退休?他是想『休息充電』並非要『退休』,現在接的工作依舊會繼續做的。」



鍾意就快D Share啦!