掃呢頁CODE去手機

2014年8月14日 星期四

[壹週刊 1275] 鄭伊健準備濕身 伊健,BKD_S,鄭伊健,M1,




古惑佬又開騷,不過小春天華身在大陸開工未見影,俾其餘三笑成員取笑眼中只有「人仔」。

同你吟一吟

鄭伊健準備濕身

周柏豪開騷在即,仲有心情晒命歎咖啡,相對於今個月尾舉行嘅《歲月友情演唱會》,幾位古惑佬鄭伊健、錢嘉樂同林曉峰,已經開始日日去九龍城排舞,為開騷作好準備。

上個星期六(九日)佢哋安排傳媒到排舞室探班,鄭伊健話今次個騷同 part 1完全唔同,會以 summer pop做主題,仲提醒前排觀眾要帶定雨褸,否則濕身後果自負。

至於其餘兩位成員陳小春同謝天華,因為身在大陸開工,未有時間彩排,於是工作人員安排兩位男 dancers戴住小春同天華嘅面具出場,由於面具顏色係灰色,錢嘉樂乘機踩拍檔:「你睇佢兩個賺人仔賺到面無血色。」

記者會前一晚已經喺排舞室,雖然未正式排舞,但見到伊健已經谷緊手臂同胸肌。



鍾意就快D Share啦!