掃呢頁CODE去手機

2014年8月14日 星期四

[壹週刊 1275] 放生林峯 樂易玲鋪路過亞視 林峯,亞視,樂易玲,M1,




樂大媽手上一班愛將胡杏兒、吳卓羲、佘詩曼及黃宗澤,相繼在今年底及明年中約滿回復自由身。

探熱針

放生林峯 樂易玲鋪路過亞視

親生仔林峯竟然離巢,決定同十五年賓主關係的 TVB斬纜,難得大台肯輕易放人,事前無需雪藏之餘,仲可以拍重頭劇做告別作,絕對史無前例,全靠背後有樂大媽樂易玲做手腳,送林峯走。

據知,近年在大台失勢的樂易玲,一直有四圍搭路搵路走,以防 TVB逼她提早退休做藉口向她開刀,而一向與英皇關係密切的她,知道楊受成打算買亞視,即自薦拖馬過檔做揸 fit人,為鋪路過檔,近日樂大媽同藝人傾續約刻意放軟手腳,到適當時機,齊齊過亞視一家團聚。

明落 TVB面

有消息指楊受成五億買亞視,而樂易玲同英皇老細關係極好,如果楊生要搞電視台,一定搵大媽幫手。

林峯上星期突然高調亮相 Now台活動,並宣布同 TVB正式結束十五年合作關係,回復自由身。根據以往大台慣例,每逢有小生、花旦扭計拒續約,都會被放入雪櫃急凍一年半載,挫人氣再斷人米路,雙管齊下逼對方就範續約,但今次林峯不單有免雪金牌,仲可以拍重頭劇《使徒行者》做告別作,絕對史無前例。

「其實阿峯一直都冇諗過續約,樂小姐都知道佢去意已決,所以冇逼冇氹佢留低,但係就放風同其他高層講有轉機,只係爭少少條件就傾得掂,叫公司唔使雪,點知去到最後三個月,樂大媽先通知高層話傾唔掂,公司根本做唔到任何嘢,最多係將阿峯部告別作《使徒行者》,由台慶劇變番做普通檔期播,眼白白放生阿峯。」一名幕後工作人員說。

放軟手腳

樂易玲肯放走林峯,除了因為她一直視對方為親生仔外,另一個原因是樂易玲近幾年在 TVB失勢情況嚴重,風頭被死敵余詠珊完全蓋過,既然一山不能藏二虎,樂易玲開始搵定後路,更向關係密切的英皇探路,當知道英皇老闆楊受成有意用五億買起亞視,即使未成事,樂易玲已急不及待向楊受成自薦,更聲稱可以拖馬過檔。

據知,樂易玲多位 TVB愛將將於今年或明年中分別約滿,包括黃宗澤、胡杏兒、吳卓羲、郭羨妮同佘詩曼,由於全部未同 TVB傾續約,樂易玲隨時可以帶走班花旦小生過亞視。

「樂小姐近排傾約放軟晒手腳,以前佢好緊張,見到啲約仲有兩年,已經叫人返嚟傾,又鬧又氹軟硬兼施逼人留低,依家見到得番半年約先開始係咁意傾吓,如果對方要求加人工或者爭取更好條件,佢例牌話冇得加,冇得商量,變相等於叫人走,班一線小生花旦,樂小姐更加傾都冇傾過。」一名工作人員說。

林峯多年來是樂易玲頭寵,每逢林峯出席公開活動,兩個都十足連體嬰一齊出現。

TVB之前一直以為林峯續約有望,所以安排他拍重頭劇集《使徒行者》,夥拍佘詩曼。

林峯幫 Now宣傳《衞子夫》時,宣布在七月底正式約滿離巢。

兩年前樂大媽利誘鍾嘉欣續約,更在鍾嘉欣唔知情下將年期由五年變八年,續約手法去到好盡。



鍾意就快D Share啦!