掃呢頁CODE去手機

2014年8月14日 星期四

陸駿光陪未婚妻揀婚戒




陸駿光陪未婚妻揀婚戒



其他影片:>>






前途未卜陸駿光慳家結婚 度蜜月玩背包行

現年36歲的「港版半澤」陸駿光與港視藝員合約將於明年4月屆滿,雖然前途未卜,幸好身邊愛侶未有嫌他窮,對他不離不棄。早前陸駿光向比他年輕十載的圈外女友茵茵(Sherraina)求婚成功,決定明年8月拉埋天窗。陸駿光最近忙拍港視新劇《風雲》,日前抽空與未婚妻去銅鑼灣揀婚戒。

下午三時許,陸駿光與茵茵手拖手走入銅鑼灣一間日本婚戒專門店,兩人在飾櫃前看了一會,便有售貨員上前接待,並拿出十幾隻婚戒供兩人選擇,見陸駿光細心為未婚妻試戴上手,似預演交換戒指甜蜜一刻。現場所見,陸駿光最後揀了一隻無鑽石的簡單款式,而茵茵亦只揀了一隻碎鑽戒指,似乎是預算所限,埋單五位數。之後兩人在時代廣場一帶閒逛,除在海賊王巨型展覽公仔前留照外,還買了兩串魚蛋醫肚,十分慳家。



■陸駿光為茵茵試戴戒指,似預演交換戒指甜蜜一刻。

飛機暈倒即求婚

記者昨日致電陸駿光,他透露與女友拍拖兩年幾,感激對方沒有嫌自己窮,他說:「佢陪我度過好多日子,上年6月我哋坐飛機去峇里,佢突然喺飛機上暈倒,嗰刻我好想照顧佢,佢醒番我即刻求婚,佢係青住塊面點頭應承。」他並計劃揹背囊去歐洲度蜜月,他笑說:「想體驗寄居生活,茵茵唔介意亦好捱得,佢都唔使要奢華事。」雖然去旅行要慳錢,但陸駿光仍無時無刻錫住未婚妻,他說:「遲啲先影婚紗相,因為𠵱家太熱,怕未來老婆辛苦。」問明年4月約滿後去向?他說:「當然希望港視爭取發牌成功,但如果真係冇得續約,我會去考健身教練牌,為未來生活打算。」

採訪:盧妹

攝影:沈健程



■陸駿光比女友大十年,但兩人溝通沒有隔膜,還讚女友不追求奢華。



■陸駿光拖住女友茵茵行銅鑼灣,在街邊拮魚蛋,拍拖好慳家。



鍾意就快D Share啦!