網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年8月27日 星期三

[FACE 379] 講呢啲 仲睇香港小姐? MF,




張曼玉 49歲

全知言

講呢啲 仲睇香港小姐?

識睇一定睇香港小姐?哈哈哈,家冇呢支歌仔唱喇!唔好話全知言有偏見,就算跑出咗民望較高嘅陳凱琳,都搶救唔到港姐騷 so boring嘅事實。

反而以前出品嘅港姐先係美貌與智慧並重囉!就算家陣上咗年紀都仍然風韻猶存,睇吓班星同街坊揀邊個係「最美麗港姐」仲好



其他影片:>>藝人篇
>>街坊篇







氣質贏晒

我會揀張曼玉小姐,佢後生嘅時候感覺好清純,嵋家仲 keep得好有氣質,一個女人靚最緊要有氣質,因為個樣會變、皺紋會多,唯獨氣質係會日積月累,包括佢自己有嘅內涵先有咁嘅氣質。佢嵋家仲愈變愈靚、愈變愈有味道,雖然少咗後生嗰份甜美,不過嵋家依然 keep住有味道嘅笑容同氣質。

'83亞軍及最上鏡小姐

黃婉曼

貴氣厚唇

我覺得朱玲玲最靚,因為佢好有貴氣,呢個氣質仲係咁多屆唯一一個得佢擁有。朱玲玲最靚嘅地方就係五官組合好有神韻,至於佢嘅眼睛、鼻同嘴,我就最鍾意個嘴,因為有啲女仔會厚得嚟唔靚,不過佢厚得嚟就好性感,有一種大家閨秀、貴氣嘅感覺。

朱玲玲 55歲

'77冠軍及最上鏡小姐

蝦頭

溫柔又窩心

我揀趙雅芝。雖然我唔知佢邊一年同攞咗咩名次,但就覺得佢好靚,好有氣質、好 elegant,做嘢又認真,家庭同生活都兼顧得好好,我都希望自己有一日可以好似佢咁幸福!自己好鍾意佢對眼,笑起上來畀到你一種好溫柔、好窩心嘅感覺。

趙雅芝 59歲

'73第四名

陳爽

似睡公主

我細細個就鍾意鄭文雅,我有一排喺 TVB發展,有好多港姐係我同事,所以我講邊個都死嘅。近期我就覺得李詩韻幾靚嘅,好似童話故事嘅睡公主,最吸引嘅部位就係佢個鼻,因為五官都好靚,個鼻同嘴唇就最特別!

李詩韻 33歲

'03最上鏡小姐、才藝小姐

唐文龍

街坊揀最靚

做得藝人,仲要同行評論同行,點都會留番幾分薄面,所以平民百姓嘅心聲先最真接近民意囉!

我覺得最靚嘅港姐係李綺紅,因為佢個形象好健康,同埋又參加咗好多運動項目,所以好足夠代表港姐嘅形象,仲好 elegant,而佢最 charm就一定係個笑容同健康嘅膚色!

李綺紅

'94季軍及最受傳媒歡迎獎

雪瑩

我覺得最靚嘅港姐係黃心穎,因為佢好可愛,而佢最吸引人係個笑容,因為真係笑得好甜!

黃心穎

'12亞軍



鍾意就快D Share啦!