網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年8月27日 星期三

嘉玲缺席唔認避曼玉 Niki否認自搗腰包觀禮 Niki,張曼玉,曼玉,劉嘉玲,嘉玲,周麗淇,




【阿B婚禮】嘉玲缺席唔認避曼玉 Niki否認自掏腰包觀禮

2014-08-27 20:53:00



(攝影:陳志嵐)

劉嘉玲同周麗淇今晚現身灣仔會展嘅Moiselle時裝活動,提到嘉玲同偉仔雙雙缺席鍾鎮濤(阿B)同范姜喺峇里嘅婚禮,佢話:「要做嘢去咗上海。」記者問偉仔在港,都不單獨赴會,佢笑住話:「我唔去,佢有啲驚青,我哋之前送咗禮。」問到會否避與張曼玉同場,嘉玲好直接:「點解要避佢,冇需要避佢,呢啲係你哋講。」

嘉玲又否認阿B為就佢哋改婚期,佢「嘩」一聲表示:「唔係咁大件事,係有邀請,不過有嘢做,有少少遺憾。」對於有指阿B夫婦婚禮要賓客自費酒店,有份去嘅Niki表示:「大家係好close嘅朋友,唔使理幾多錢,全部都係范姜搞,都冇人搵我畀過錢。」





嘉玲話因工作關係去唔到阿B婚禮,否認係避開張曼玉。





Niki話去阿B的婚禮,冇人搵過佢俾錢。



鍾意就快D Share啦!