網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年8月12日 星期二

讀者曾致電網購熱線 買Sammi個唱飛 $680元飛要$1200!!! Sammi,許冠傑,Sam,鄭秀文,




【短片】【好難買飛】讀者曾致電網購熱線 買Sammi個唱飛 $680元飛要$1200!!!

2014-08-12 01:57:00



其他影片:>>






【好難買飛】讀者曾致電網購熱線 買Sammi個唱飛 $680元飛要$1200!!!

五年冇喺紅館開騷嘅天后鄭秀文(Sammi),將於今年12月舉行「Touch Mi鄭秀文世界巡迴演唱會」,優先訂票今日開售,反應極熱烈,而信用咭同網上訂票都有上限,最多訂購10張。

然而,今日眾多mi迷狂打電話同上網訂購門票,點知十居其九都唔能夠成功訂購,人人都在網上求救,從正途買唔到飛之際,有人發現淘寶好多店舖開售鄭秀文演唱會門票,價格由350元人仔高達1700元人仔,但實質門票只有300港元、480港元、680港元,懷疑被內地人炒起價格。

於facebook同互聯網上亦有演唱會代購網,本報接到讀者投訴,話fb演唱會平台有大量人放飛,投訴近年香港嘅演唱會都好難買飛,同埋畀內部應購人用作賺錢用途。

呢位讀者曾經打去網上代購熱線,問係咪有Sammi演唱會門票買?對答如下:「有。我哋係內部認購東亞,0依家680元飛要1千2百元,亦可以幫你訂加場,如加場1月1號,一張起碼要千幾元。」

唔單止內地網站炒飛,連香港網站都現炒飛熱潮,呢個價格比起正常雙倍而上,最厲害連加場日期都講到好似確定到。

至於Sammi今午喺微博貼咗滿頭大汗照,原來佢剛做完運動,佢話:「先完成五十分鐘exercise,跟著想完成室外跑步,豈料一下車馬上看見兩名(頗為友善)的狗仔隊,但被一直拍一直拍,我感覺始終不自在。跑步本是我自由自在的空間。於是,我唯有計畫往別處完成。努力!努力!為了十二月份的演唱會。」



鄭秀文貼咗張滿頭大汗照片,原來佢剛剛做完做運動。



(微博圖片)



(微博圖片)



鍾意就快D Share啦!