掃呢頁CODE去手機

2014年9月12日 星期五

[忽然1周 998] 忽然 1000期 經典重溫 MW,




Paul同朱茵嘅 5日行程裏面,除咗有兩日喺泳池嬉水之外,其餘大部分時間都留喺房度享受二人世界,怪唔之得朱茵好似俾人吸乾咗咁

媽咪姐

忽然 1000期 經典重溫

經典重溫之肉帛相見

睇完上期回顧男星獨自去偷歡後,今期《忽周》醒大家睇番昔日紅星「事業線」,先嚟女神朱茵同阿 Paul喺酒店玩到謝晒!再嚟影后曼玉同男友玩到飛 bra走釘……女星肉光四射,男星亦唔輸蝕,城城同王喜剝衫晒巨鵰,雄風處處,養眼吸睛,包你睇到㷫烚烚!









431期( 03年 10月) 朱茵玩到謝

朱茵係公認嘅女神,細細粒、樣甜甜仲有魔鬼身材,觀音兵由西貢排到沙頭角,但佢最後情歸 rock友黃貫中阿 Paul,仲生埋阿女「叉燒包」。當年佢哋打得火熱,雖然朱茵曾揚言話同男友都係虔誠基督徒,所以會守色戒。但我哋當時直擊佢哋去泰國慶生,整日足不出戶匿埋酒店玩,女神更玩到樣殘、波 dup,女神形象幻滅。

朱茵當日同阿 Paul喺泳池鴛鴦戲水,阿 Paul仲捉實女友手一步一步教她游,夠晒甜蜜!

467期( 04年 7月) 張曼玉飛 bra露點

一直我行我素,享受拍拖多過食飯的影后張曼玉, 04年與當時拍拖僅一年的玉寶表行政總裁法籍男友( Guillaume Braochard)到葡萄牙里斯本度假,兩人喺酒店泳池鴛鴦戲水玩到癲。 Maggie三點式上陣不特止,更大解放除 bra搽太陽油,上演一幕「露點推油」,令人嘆為觀止!

Maggie件泳衣的確好有彈性,一手就可以拉起,想搽油?既方便又快捷!

一向唔鍾意束縛嘅 Maggie仲唔介意當眾表現一幕「隔空飛 bra」。

506期( 05年 4月) 李珊珊淫蛇禁相曝光

近年幾乎銷聲匿跡嘅李珊珊,想當年仲同緊錢嘉樂拍拖嘅時候,曾經為「減肥堂」影過一輯「與蛇肉搏」相,震撼全城。着住蛇紋三點式泳衣嘅李珊珊,將 36D身材表露無遺,當中更大膽撫摸蛇頭,又不惜將大蛇放喺兩腿穿插,意識十分大膽!結果多個鏡頭遭無綫禁播,指蛇頭似男士性器官,令李珊珊深深不忿。

一條身粗 3吋嘅「過山烏」喺李珊珊兩腿中穿插,意識大膽。

477期( 04年 9月) 田蕊妮終極骨感

捱足廿年,終於捱到發圍攞視后嘅田蕊妮,原來早喺 10年前已經搏到盡。為咗證明自己唔使叨當時男友杜汶澤光,不惜赤裸上半身影廣告硬照,仲唔介意着住吊帶內衣周圍走。怪唔之得近排老公杜汶澤全裸上陣同女優「肉搏牀戰」,阿田一啲醋意都冇

當時着住薄如蟬翼內衣嘅阿田疑似飛釘,但佢就似乎一啲都唔介意,仲當住工作人員面前周圍走。

358期( 02年 6月) 郭富城天台露股罅

唔好以為淨係女星先可以玩性感,男星一樣可以令人吹晒口哨!城城當年就以 2,698萬買入跑馬地嘉園頂樓全層連天台, fit到漏油嘅佢當日着住條迷你小泳褲喺天台焗桑拿,小泳褲下仲產生激凸效果,再加上無意間露咗股罅,真係令一班師奶女 fans睇到血脈沸騰!

當日遭本刊踢爆天台僭建的城城,火速還原天台,自此城城晒鵰便成絕響,認真唔好意思。

231期( 00年 1月) 王喜沙漠激凸

千禧年,王喜喺新疆沙漠影咗輯全裸寫真,着住白色小內褲嘅佢,重要部位若隱若現,另外更有全裸兼露股,仲得咗「千禧第一股神」嘅稱號。寫真 hit爆同志界,被同志視為「基」之刊物。

王喜隨行只有攝影師同助手兩個男人,所以即使坦蕩蕩都冇尷尬。



鍾意就快D Share啦!