掃呢頁CODE去手機

2014年9月12日 星期五

[忽然1周 998] 劉翔閃婚 軍二代夠主動 劉翔,MW,




周二( 9日)劉翔同新婚太太葛天分別喺各自微博上載合照,公布喜訊。

媽咪姐

劉翔閃婚 軍二代夠主動

周一( 8日),忽然爆出「欄王」劉翔閃婚嘅消息,媽咪姐真係嚇咗一跳。經過內地傳媒同網友連日起底,原來「翔嫂」係家境富裕嘅「軍二代」葛天。近年個樣愈嚟愈似荷里活女星安祖蓮娜祖莉( Angelina Jolie)嘅佢,俾人話整容同虛報年齡,仲話佢做過唔少「大茄」角色。







「欄王」同葛天睇落大纜扯唔埋,但係媽咪姐收到風,佢哋 09年喺一次朋友聚會中認識,之後 keep住有聯絡,過時過節新「翔嫂」仲會主動傳短訊問候未來老爺奶奶㖭。加上佢哋同樣鍾意唱歌同 shopping,嗜好相似,好快就撻着咗。「翔嫂」以前接受訪問講過:「談戀愛就像是玩蹺蹺板,誰用的情多誰的地位就低;誰用的情少,誰的地位就高。最初誰先追誰並不重要,重要的是後面誰比誰更能夠不在乎失去。」睇嚟「欄王」咁突然結婚,真係好驚走寶喎!

因為呢張離開民政局婚姻登記所嘅相,令劉翔成為人夫嘅消息曝光。

劉翔早前嚟香港工作,都盡量會安排休息時間去名店掃貨。

愛掃名牌

葛天好鍾意買名牌,之前 Anteprima出咗 Brillante Kitty Wirebag,佢都有一個。

表演慾強

葛天 8年前參加內地選秀活動,又係揀唱歌。不過佢個樣同依家分別好大。

古巨基恭賀

係人都知劉翔鍾意唱歌,以前有時間就約埋古巨基去唱 K, 04年嚟香港表演嗰陣,佢哋仲合唱。古巨基喺微博有留言恭喜佢㗎!



鍾意就快D Share啦!