掃呢頁CODE去手機

2014年9月30日 星期二

封路遺憾 婆媳天人永隔 政治時事,

封路遺憾 婆媳天人永隔

【本報訊】「佔中」阻街除了妨礙市民上班上學,更令一對婆


媳天人永隔。一位婆婆昨致電電台哭訴,前晚收到醫院來電指其患有乳癌的媳婦病情危急,便由兒子駕車接載家人到港島區的醫院見媳婦最後一面,但不幸遇上「佔中」示威者阻塞干諾道中而令紅隧大塞車,結果原先數十分鐘的車程,要用上五小時才能走完,令婆婆未能見到媳婦最後一面。

「還番條路畀人行啦」

「塞到夜晚十一點!」該名傍晚便出發到醫院的七十歲婆婆表示,在塞車過程中,兩老要忍耐不去廁所,兒子心急如焚,孫兒又餓又渴。說到抵達醫院時,媳婦已經離開人世,婆婆更忍不住留下眼淚。「我個仔直頭呆咗,攬住佢老婆條屍一路喊一路講,我哋返屋企」

「你話你哋啲學生,點解要搞到香港咁亂呢?我好遺憾見唔到我新抱囉!」婆婆質問學生為何如此自私,為了達到自己目的,不理他人感受,做出破壞其他人生活的事,「你哋還番條路畀人哋行」最後,婆婆哭至不能說話之後便掛線。



鍾意就快D Share啦!