掃呢頁CODE去手機

2014年10月10日 星期五

[忽然1周 1002] 60萬四次人工受孕 謝天華:停工陪老婆開刀 謝天華,MW,




體重達 140磅

佗住 5個月肚的 Tina,上周五( 3日)與應采兒孖住出街。記者發現 Tina身形明顯大一截,腰圓肚巨,有近 140磅。

滾熱辣

60萬四次人工受孕 謝天華:停工陪老婆開刀

謝天華和李天恩( Tina)自 05年結婚以來,一直恨生 BB,可惜 Tina輸卵管閉塞,即使試過三次人工受孕,也無功而回。

本來已將生育大計拋諸腦後的謝天華,眼見陳小春、洪天明等兄弟陸續做老竇,又挑起他做父親的念頭。今年與太太決定發力造人。

經過第四次人工受孕,連同頭三次總共花了 60萬手術費,年屆 39歲的 Tina終於有喜。現時佗住 Laughing仔五個月的她,上周五( 3日)孖住姊妹應采兒睇嬰兒用品。本身已屬豐滿型的 Tina,佗仔後身形再發脹,前凸後凸。終於得米的謝天華,決定陪老婆入產房,他說:「我會停工陪老婆開刀。」








Tina經常陪同謝天華出席活動,她身材雖然一向有肉地,但懷孕前依然有尖下巴。

今年初,有報道指謝天華老婆 Tina輸卵管閉塞,加上老公離開大台自立門戶後,頻頻北上搵人仔,打消她生仔念頭。當時 Tina講過:「有冇小朋友呢啲嘢順其自然,強求唔到,可能係天意。」

輸卵管閉塞

其實謝天華兩公婆向來鍾意小朋友, 05年結婚後便發力造人。但 Tina做身體檢查時發現自己輸卵管閉塞,於是決定做人工受孕,希望盡快幫謝家繼後香燈。「其實佢哋結得婚就係諗住生。醫生話 Tina生 B機會渺茫,但佢冇放棄,唔顧自己身體,一年內仲做咗兩次人工受孕,可惜都冇聲冇氣。」知情人士說。

老婆肚皮冇動靜,謝天華亦冇再俾壓力 Tina,決定暫且放下生仔一事。不過 Tina有感自己再唔生,做高齡產婦的風險只會愈來愈高,因此去年再接受第三次人工受孕,可惜亦是無功而回。「未到 40歲都仲有一線生機,於是今年 4月再做第四次手術,卒之俾佢搞掂。四次夾埋總共使咗 60萬,但天華知道自己終於可以做人老竇,真係幾多錢都唔係問題」

38吋圓肚

側面睇 Tina巨肚頗誇張,外套都遮唔住。不過她步伐輕盈,笑容亦比之前多。

實木牀仔

當日 Tina去銅鑼灣睇 BB用品,睇中挪威出品實木 BB牀。牀仔可自由調校大細,可以瞓到十歲,價值約萬六蚊。

電動奶泵

Tina對電動泵奶機相當有興趣,似乎為餵人奶做準備。這款美國的電動泵奶機價值 3千 5百蚊。

封口怕小器

Tina今胎來得不易,為怕 BB小器,謝天華兩公婆決定封鎖消息,只有最親的家人才知這樁喜事。直至上月有報道踢爆 Tina有餡,謝天華才忍不住露口風:「都係唔好講住,我都好低調……你哋睇我連微博都冇發,依家最緊要小朋友穩定先。」

首次做老竇的謝天華非常緊張,有人目睹他為了 BB,對老婆低聲下氣。「上個月我哋一班 friend食飯 gathering, Tina一坐低就叫凍檸茶,天華即刻同老婆講:『呢個時候你唔好飲凍嘢喇!』我都未見過天華咁細心同溫柔,佢仲送咗隻鑽戒俾老婆,四卡幾,要成百萬㗎!」知情人士說。

現時懷胎五個月的 Tina,為怕驚動胎氣,甚少出街。但蠢蠢欲動的她,上周五( 3日)終於約埋好姊妹應采兒,到銅鑼灣睇 BB牀。記者發現 Tina身形脹了足足一個碼,腰粗腳粗,似有餡七、八個月咁款。雖然預產期為明年初,但 Tina在應采兒教路下,已鎖定一批要買的嬰兒用品。

傍實老婆

周一( 6日),謝天華與老婆 Tina結伴睇騷,他發現記者後,立即叫老婆到較少人的位置等他,避免發生碰撞,非常細心。

收四卡鑽戒

Tina當日大騷手上閃到爆的四卡鑽戒,據知這是謝天華送給老婆,獎勵生仔的禮物。

謝天華和 Tina結婚 9年,經歷不少風雨。 09年,謝天華醉駕, Tina全程護夫(圖)。同年,謝被指偷食模,而 Tina就被傳自殺入院。

離巢撈得掂

謝天華去年離巢後,自組公司「拉風工作室」,並由太太 Tina做埋經理人,實行肥水不流別人田。由於謝天華憑「 Laughing哥」一角於內地爆紅,因此主力北上的他,兩年內已搵過千萬,好過留在大台。

醫生︰懷孕機會最多兩成

人工受孕過程需時,單計女士每日打排卵針,因個案而定要二至六個禮拜,其間要照超聲波及抽血等。費用由八萬到十二萬不等,懷孕機會最多為兩成。

婦科醫生郭志偉說:「女方要打排卵針,婦科醫生會用陰道超聲波喺卵巢抽卵子。男方攞精液後,胚胎專家就會將精液用離心機篩選靚嘅精子,再將精子同卵子結合。

「之後,利用幼導管將精子打入卵子度,結合後變成初期胚胎。專家又會選篩最好的一、兩個胚胎,經陰道放番入媽咪個子宮裏面。」



鍾意就快D Share啦!