掃呢頁CODE去手機

2014年10月10日 星期五

袁嘉敏無情鞭 撼出浴JC JC,袁嘉敏,Jessica C,

穿上褻衣的袁嘉敏於《屍城》中有大膽演出,為成名不介意走性感路線。


袁嘉敏無情鞭 撼出浴JC

港姐出身的袁嘉敏於新片搏到盡,為了不讓性感出浴的「警鐘胸」Jessica C.搶鏡,穿上褻衣的她向安志杰施虐,大膽程度爆燈!袁嘉敏透露因鞭子太幼難控制力度,鞭打時冇留手,令對方痛入心!她又自爆主動送「肉嘴」,嚇到怕醜仔安志杰硬晒軚!

袁嘉敏(Candy)近日被爆將在王晶新片「終極一露」,早前她率先試水溫,於太陽娛樂投資的電影《屍城》與安志杰、台灣女演員王子魚玩「集體遊戲」,穿上性感褻衣向安志杰施展SM誘惑,不讓另一女角JC搶盡風頭!劇情講述全城受病毒感染變喪屍,一班生還者於廢墟中生活,在無警察狀態下形成奴隸制度,更活捉生人為所欲為。

涉及私隱 拒提反應

擁33D驕人上圍的Candy於片中穿上褻衣,大晒三吋事業線,又手執皮鞭虐待安志杰。雙手被綑綁於椅子上的安志杰,無力反抗任兩女魚肉。Candy除了向男方送「肉嘴」外,更坐在赤裸上身的安志杰大髀,施展渾身解數挑逗對方。安志杰獲兩女輪流「服侍」,後來更與半裸的王子魚咬耳仔,二人胸貼胸零距離接觸,意識非常大膽。

袁嘉敏指皮鞭太幼,很難控制力度。
  • 袁嘉敏指皮鞭太幼,很難控制力度。
安志杰雙手被綁於椅子上,任由袁嘉敏魚肉。
  • 安志杰雙手被綁於椅子上,任由袁嘉敏魚肉。

Candy接受電話訪問時大爆,為挑逗安志杰,竟大膽臨場加插激咀戲,令男方嚇窒!她說:「嗰場戲好多都係即席創作,劇本冇寫足細節,所以我錫佢都好意外,因為佢本身都唔知。(擔心對方覺得你抽水?)冇咁諗過,佢係好爽嘅大哥哥、好西化,所以我哋都覺得錫唔係咩大事,佢都明我角色係要咁做。」提到坐大髀挑逗安志杰,問對方有否生理反應?Candy只透露他有點緊張:「之前同其他男演員拍過親熱戲,我都從來冇講過,呢啲係佢哋嘅私隱,所以我都唔會講。」

袁嘉敏臨場加插咀戲,令沒有心理準備的安志杰嚇了一跳。
  • 袁嘉敏臨場加插咀戲,令沒有心理準備的安志杰嚇了一跳。
袁嘉敏捉着王子魚錫安志杰。
  • 袁嘉敏捉着王子魚錫安志杰。
JC希望大家欣賞她身材之餘,亦要留意她的演技。
  • JC希望大家欣賞她身材之餘,亦要留意她的演技。
JC覺得劇情需要,不介意與同性演員拍親熱戲。
  • JC覺得劇情需要,不介意與同性演員拍親熱戲。

狂讚大隻 有安全感

Candy坦言拍攝時非常尷尬,並自爆「兜巴星」兼狂鞭安志杰:「我真係堅打落去,足足鞭咗十次,因為條繩好幼都幾難控制,所以我都好難錫住佢嚟拍,當時仲打中佢唔舒服嘅地方。(打中佢下身?)唔係,不過我哋換角度拍咗好多次,打到佢好痛囉。」未知謝婷婷得悉舊愛安志杰被真鞭打會否感心痛呢?

至於有否過電?Candy即對拍檔讚不絕口:「覺得佢好奇妙,日日見到佢上身赤裸,身形都咁fit、咁大隻,佢係好友善、好有安全感嘅陽光男孩,相信每個女仔都鍾意呢type。」

對於片中不及王子魚性感,Candy否認錫身:「唔係,導演冇要求我咁做。(你輸蝕咗?)冇所謂啦,都係跟導演安排。」提到稍後拍攝導演王晶的三級片《鴨王》,與糖妹舊愛何浩文(Dominic)埋身肉搏,問她還想跟哪位男藝人挑戰親熱戲?曾與古天樂拍床戲的她笑謂:「古仔,因為佢經驗豐富,仲好規矩。」

戲中另一女角Jessica C.不讓Candy專美,有一場赤裸上身出浴戲。提到Candy與安志杰有大膽的SM戲份,JC只淡然表示:「唔清楚。(你啲沖涼戲都好激!)拍嘅時候都知道係劇情需要,覺得合情合理所以配合。」問到電影上映時,擔不擔心觀眾將她與Candy比較?JC經理人則表示:「電影製作班底好認真,所有劇情都合情合理,亦唔怕有比較出現,大家都唔同style,JC走性感路線,條件都唔差。」

文:影視組



鍾意就快D Share啦!