掃呢頁CODE去手機

2014年10月15日 星期三

不知裸聊事件真偽 吳若希與劉子健少聯絡:唔算太熟! 吳若希,劉子健,BKD_S,




【短片】【斯文怕醜仔?】不知裸聊事件真偽 吳若希與劉子健少聯絡:唔算太熟!

2014-10-15 03:32:00



其他影片:>>






【斯文怕醜仔?】不知裸聊事件真偽 吳若希與劉子健少聯絡:唔算太熟!

吳若希密友兼「籃神」劉子健,今日遭雜誌爆料,話佢涉及裸聊風波,並公開佢同14歲少女WeChat談話內容,而網上又瘋傳疑似劉子健自瀆片段,而吳若希前日被該雜誌問及此事時,佢就劃清界線,表示同劉子健冇發展過。

至於劉子健所屬球會南華,今日就發聲明,話要暫停劉子健南華球員身份,以及停止相關職務,話要了解件事先喎.....唔知劉子健嘅前途會點呢?

至於吳若希今午終於喺微博及instagram留言,佢話:「謝謝各位記者朋友關心,原諒工作中我不能逐一回覆你們電話,我在這裏一次過回答你們的問題~我們算是朋友,不算太熟,自從上次緋聞後我已經少聯絡,我沒收過任何照片或短片,也不知道事件的真偽,所以不太清楚,以我認識的他是斯文怕醜仔,其他問題不再回答了!謝謝」

噢﹗原來佢哋唔算太熟,兼且少聯絡0架﹗



(資料圖片)



吳若希表示同劉子健唔算太熟,亦都少聯絡。(微博圖片)



劉子健捲入裸聊風波,遭南華停止其球員身份。(資料圖片)



吳若希instagram



鍾意就快D Share啦!