掃呢頁CODE去手機

2014年10月27日 星期一

加料內容:寸爆無綫工時長




加料內容:寸爆無綫工時長



■去年子華只演了一齣電視劇,是TVB的《My盛Lady》。

黃子華早前在香港站棟篤笑講到去年在無綫拍劇,竟遇上全城罷睇事件,繼而引伸到佔中話題。去到澳門站不談佔中的他,則借拍劇事件加添內容寸爆無綫,子華認叻謂:「我拍電視好成功,有啲嘢唔使謙虛。」子華自嘲拍電視劇,令他知道自己身體好到可以走難,寸爆無綫的超長工作時間:「因為走難嘅人每日要瞓四個鐘,點解?因為追殺佢哋嘅人每日係要瞓五個鐘,我拍電視每日係瞓兩個鐘。」

子華指拍電視的時間表由06至28,他續說:「各位0628即係由朝早6點,拍到凌晨4點,之後過兩個鐘又再開工,大家聽清楚,我係話過兩個鐘,唔係瞓兩個鐘,除非你可以一收工,用零秒將身上嘅假身假牙假髮除晒,然後就企喺度,立即進入深層嘅睡眠狀態,企兩個鐘,咁你就會有兩個鐘頭睡眠。」他更抵死地以死人化妝及換壽衣比喻化妝和換戲服。

潘紹聰X柳俊江

星期一至五 晚晚「搵鬼睇」

http://hk.apple.nextmedia.com/horror

【三個粉絲去首爾】

追星實錄,即上韓劇讀: http://hk.apple.appledaily.com/kstar



鍾意就快D Share啦!