掃呢頁CODE去手機

2014年10月11日 星期六

肥叔叔威震星洲來頭勁 傅嘉莉認約會拒斬纜 傅嘉莉,




【短片】【凌晨爆大鑊】肥叔叔威震星洲來頭勁 傅嘉莉認約會拒斬纜

2014-10-10 23:30:00



其他影片:>>






肥叔叔威震星洲來頭勁 傅嘉莉認約會拒斬纜

現年29歲的混血女模傅嘉莉(Kelly)被本報獨家影到與四眼肥叔叔在的士車廂內又攬又啜,肥叔叔疑是有家室之人,同日晚上相約太太和女兒食飯。

有讀者爆料指肥叔叔來頭好勁,是新加坡知名人士,名叫Low Check Kian,現年55歲,除開設律師事務所外,更是市值23億坡紙(約140億港元)、船運公司NOL的董事,曾任世界頂尖的財務管理及顧問公司之一的美林證券亞太區主席,退休前是新加坡交易所獨立董事。

Kelly接受電話訪問時表示,不清楚肥叔叔背景:「係去新加坡旅行,一班朋友聚會時認識,淨係知佢做投資,其他唔係太清楚。」

報道出街後,兩人仍有聯絡,問Kelly可有向肥叔叔致歉?她說:「大家都好明白當晚唔係報道所講嘅事,所以冇話sorry唔sorry。」

會否避見?她說:「如果佢再嚟香港,又或者我再去新加坡,睇大家夾唔夾到時間,順其自然,但唔會單獨見面。」



傅嘉莉今日開工,直言與肥叔叔攬啜相見街,感到不開心。



Kelly表示與肥叔叔是世姪女關係,不知他的背景。



肥叔叔原來是新加坡知名人士,Kelly表示知道他有老婆(圖)。



鍾意就快D Share啦!