網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年11月18日 星期二

龔嘉欣撻著沈震軒 火速住埋一齊 沈震軒,鍾嘉欣,嘉欣,龔嘉欣,




龔嘉欣撻著沈震軒 火速住埋一齊

2014-11-18 13:45:00



(微博圖片)

早前鄧健泓就被爆出同Freeze成員石詠莉拍拖,仲有傳佢哋兩個已經去到談婚論嫁嘅地步,咁鄧健泓嘅舊愛龔嘉欣又點呢?今日就有報道指,佢已經同沈震軒同居住埋一齊。

報道指龔嘉欣同沈震軒早一年前就悄悄搭上,不過期間龔嘉欣身邊出現咗個富二代,搞到沈震軒即刻縮沙,不過龔嘉欣同富二代極速玩完,沈震軒再出撃,兩個本身互相有好感,所以就一撻即著,仲火速住埋一齊。

報道仲影到龔嘉欣有次出咗活動之後,就冇返將軍澳嘅大型屋院,反而就去咗沈震軒所住嘅茅湖仔村。傍晚時份龔嘉欣就一臉素顏戴埋眼鏡,就去到茶餐廳同甜品鋪買外賣,買完就急不及待返到茅湖仔村。而第二日嘅傍晚,就到沈震軒出動,去咗超市買日用品,兩個就好似一對小情侶咁,分工合作,不過兩個都係低調,始終都係冇一齊出動。



沈震軒最近正上位,戀情都係要低調啲。(微博圖片)



一年前兩個好親密合照,之後都冇見過。



(微博圖片)



(微博圖片)



(微博圖片)



(微博圖片)



(微博圖片)



鍾意就快D Share啦!