掃呢頁CODE去手機

2014年11月8日 星期六

人工低過服裝阿姐 陳曼娜寸大台刻薄 阿姐,汪明荃,




【短片】【新鮮娛頭】人工低過服裝阿姐 陳曼娜寸大台刻薄

2014-11-08 07:30:00



其他影片:>>






人工低過服裝阿姐 陳曼娜寸大台刻薄

陳曼娜日前在上環舉行63歲生日派對,不少圈中好友與及港視同事都有出席,當中包括夏雨、廖啟智、鮑起靜、黃美棋等等,老闆王維基更送上大束鮮花,一眾好友亦為陳曼娜送上大型Barbie蛋糕賀壽,最後壽星女即場大跳拉丁舞助興!

雖然免費電視牌照仍未有進展,陳曼娜亦坦言有朋友叫她回巢,她說:「喺我心做咗個決定,唔會返轉頭,留喺度打呢場仗。」她還說:「舊公司做咗廿幾年,感覺係好悶好悶,當然大家都知道人工係好低好低,但係冇人相信比一個服裝姐姐仲要低,佢哋連OT(超時)仲高過我哋。」據知這些資深演員,月薪只有一萬多元左右,絕對比不上月入萬八的洗碗阿姐。

不過陳曼娜未有透露實際數字,她說:「一個演員好鍾意做戲,好難去轉行,人工低唔緊要,但係我最接受唔到係爭人錢,以前制度係做唔夠都可以攞呢個錢,起碼有固定嘅生活,但係依家做唔夠,下一年係要還番上一年啲錢,咪變咗冇人工?」她續說:「對一個演員嚟講,為咗要還騷而要接啲行行企企嘅角色,有時連兩句對白都冇,嗰陣係好唔開心,接受唔到。」她承認當時是重金禮聘過檔,她直言:「王生(王維基)好尊重一個演員嘅價值,喺呢度好緊守創意無限,製作認真呢個方針,我喺呢邊拍多好多未做過嘅角色,多咗好多機會。」



陳曼娜亦坦言有朋友叫她回巢。



陳曼娜讚王生好尊重一個演員嘅價值。







鍾意就快D Share啦!